x close

Fii alături de noi!

Decizia luată de Kaufland. Cum se vor desfășura achizițiile de produse

de 02 Feb 2016   •   12:56
Decizia luată de Kaufland. Cum se vor desfășura achizițiile de produse 8
În România Kaufland este liderul comerţului local, cu peste 100 de hipermarketuri cu preţuri mici şi afaceri ce merg spre 2 mld. euro, potrivit estimărilor zf.ro.

Grupul german Kaufland va face centralizat achi­ziţiile unor produse, în spe­cial mărci private, în toată ţările din Europa de Est unde este prezent, respectiv în Cehia, Slovacia, Polonia, Croaţia, Ro­mâ­nia şi Bulgaria. Pe aceste pieţe com­pania are circa 500 de hipermarketuri cu pre­­ţuri mici, potrivit datelor ZF. Alte 700 de magazine sunt în Germania, piaţa-mamă.

Kaufland a încheiat un parteneriat cu compania EMD, cu sediul în El­veţia, un inter­me­diar între producători şi retaileri de la nivel european. Potrivit informaţiilor de pe site-ul propriu, retaileri cu un total de 150.000 de magazine în 19 ţări şi cu o cifră de afaceri cumulată de 178 mld. euro anual apelează la serviciile com­paniei, care le găseşte producători. În re­ţeaua EMD mai sunt membri şi alţi re­tai­leri printre care Asda, o subsidiară a gigantului Walmart.


sati