Antena 3 CNN Actualitate Media 26 de trofee au fost acordate agenţiilor şi companiilor romȃneşti ȋn cadrul Romanian EFFIE Awards 2015

26 de trofee au fost acordate agenţiilor şi companiilor romȃneşti ȋn cadrul Romanian EFFIE Awards 2015

26 de trofee au fost acordate agenţiilor şi companiilor romȃneşti  ȋn cadrul Romanian EFFIE Awards 2015
03 Iun 2015   •   11:32

Marele premiu, trofeul Grand EFFIE, a fost cȃştigat de agenţia Cohn and Jansen JWT pentru campania „Purity Test” – Aqua Carpatica (Valvis Holding), ȋn cadrul celei de-a 12-a ediţii Romanian EFFIE Awards.

În total, 12 agenţii şi companii au obţinut 26 de trofee, un Grand EFFIE, patru trofee de aur, nouă de argint şi 12 de bronz, la festivitatea de premiere, ce a avut loc pe 2 iunie, la Ateneul Romȃn.

23 Communication Ideas, Cohn and Jansen JWT, DDB România, Digital Star, Geometry Global România, GMP Advertising, Graffiti BBDO, Leo Burnett Group, McCann Worldgroup Bucharest, Publicis România, Orange România şi The Geeks sunt cȃştigătorii Effie Awards de anul acesta.

Juriul 2015 a fost condus de Neal Davies şi a fost format din 60 de persoane, reprezentanţi seniori ai industriei de marketing şi comunicare din România. Au fost evaluate 99 de campanii înscrise în competiție din perspectiva rezultatelor de vânzări şi a obiectivelor de comunicare atinse și depășite.

„Înscrierile arată că Romȃnia are o industrie de advertising dinamică şi am fost impresionat nu numai de lucrările evaluate, ci şi de oamenii care le-au creat, deşi am rămas cu impresia că oamenii de marketing de aici sunt cei mai duri criticii ai lor şi juraţii cei mai aspri din cȃţi am ȋntȃlnit”, declară Neal Davies, Preşedintele şi CEO-ul EFFIE Worldwide.

Agenţia Cohn and Jansen JWT, cȃştigătorul Grand EFFIE, a mai obţinut ȋncă 3 premii: Gold ȋn categoria Non-alcoholic beverages şi Bronze la Brand Experience pentru Aqua Carpatica – „Purity Test” şi Silver tot ȋn categoria Non-alcoholic beverages, pentru Jacobs 3ȋn1, pentru campania „Full-passion job”.

McCann Worldgroup Bucharest a plecat acasă cu 5 trofee: Gold ȋn categoria Sustained Success pentru Vodafone România şi Silver ȋn aceeaşi categorie pentru Neumarkt - „The Strong and Bitterish Taste”, Silver pentru ROM – „Revenge is sweet” (Snacks, confectionery and deserts) şi Bronze pentru lucrările „Cif Cleans Romania” (Household supplies & services) şi UniCredit Consumer Finance – „Personal Achievements Loan” (Financial Services).

GMP Advertising şi lansarea Telekom – „Experienţe ȋmpreună” au fost recompensate cu două trofee: Silver ȋn categoriile „Telecommunications Voice offers” şi „Brand Experience”. Agenţia a mai fost premiată cu ȋncă două trofee pentru campaniile Ciucaş: Silver pentru Sustained Success – „Entering top 3 beers in Romania” şi Bronze ȋn categoria Alcoholic beverages – Beers pentru campania Ciucaş - „Taking over economy beer leadership”.

Trofee de aur s-au mai acordat ȋn alte două categorii: la „Telecommunication Internet & Data” pentru Orange România - „Dance with Millidge and Doig” şi la „Financial Services” pentru „Visa – ANYTHING”, ȋnscrisă de agenţia Publicis România.

Mai multe detalii despre premiile acordate în cadrul festivității de premiere găsiți pe site-ul evenimentului, www.EFFIE.ro.

EFFIE Awards este un festival internaţional sub licenţă EFFIE Worldwide, Inc. EFFIE Awards a fost lansat în 1968, in SUA. Romanian EFFIE Awards este un eveniment de marcă al industriei de marketing şi comunicare, organizat de International Advertising Association România (IAA România), în parteneriat cu Uniunea Agenţiilor de Publicitate din România (UAPR) şi implementat de The Institute.

Lista câștigătorilor Romanian EFFIE Awards 2014 este disponibilă AICI.

×
Parteneri
Ministrul Energiei a decis ce se va întâmpla cu taxa pe soare
x close