Antena 3 CNN Actualitate Media Antena 3, televiziunea de ştiri numărul 1 din România

Antena 3, televiziunea de ştiri numărul 1 din România

Antena 3, televiziunea de ştiri numărul 1 din România
03 Mar 2014   •   20:28

 Antena 3 a fost liderul incontestabil al posturilor de ştiri în luna februarie, conform cifrelor Kantar Media peste 3 milioane de telespectatori urmărind cel puţin un minut programele difuzate de televiziunea informativă a INTACT Media Group. La nivelul întregii zile, Antena 3 a înregistrat o medie de 7,8% cotă de piaţă şi o creştere de 11 procente a ratingului, faţă de februarie 2013.



Seara, în prime time, Antena 3 a avut o medie de 3,8% rating şi 7,5% share, iar în comparaţie cu aceeaşi perioadă a anului trecut, ratingul postului a crescut cu 12%.



În intervalul orar 6-10, când Antena 3 difuzează „Ştirile dimineţii cu Nadina Câmpean şi Marius Ioniţă”, audienţa postului a crescut cu 8%, faţă de aceeaşi lună a anului trecut, iar în Day Time (10-16), când se difuzează „Previziunile zilei cu Sabina Iosub”, „Se întâmplă în România cu Maria Coman”, Ştiri 12, Ştiri 14 şi „Esenţial cu Alina Petrescu” (15.00), postul are o creştere de 15%. De asemenea, între orele 16-19 (Access), când în studio sunt Alina Petrescu şi Alessandra Stoicescu la pupitrul emisiunilor „Esenţial” (16.00) şi „100 de minute”(17:00) – Antena 3 a crescut cu 13%.

În topul emisiunilor difuzate de posturile informative, producţiile Antena 3 domină clasamentul, „antena3.ro/emisiuni/sinteza-zilei/" title="sinteza zilei">Sinteza Zilei cu Mihai Gâdea”, „Punctul de Întâlnire cu Radu Tudor”, „Subiectiv cu Răzvan Dumitrescu”, „Secvenţial cu Adrian Ursu” şi „Q&A cu Alessandra Stoicescu” alcătuind top 5 programe cu cel mai mare rating.



Raportat la media cotei de piaţă, „Se întâmplă în România cu Maria Coman” (11.00), „Sinteza Zilei cu Mihai Gâdea”, „Se întâmplă în România” (13.00), „Previziunile zilei cu Sabina Iosub” şi „În gura presei cu Mircea Badea” sunt producţiilor care ocupă primele 5 locuri în clasament.



De asemenea, emisiuni ca „Income cu Adrian Măniuţiu” şi „Panorama cu Oana Stănciulescu” au câştigat competiţia cu programele direct concurente în proporţie de 100%, ceea ce înseamnă ca au fost preferate de publicul fidel posturilor de ştiri la absolut fiecare difuzare (leadership).



Copyright ARMA DATA.

Antena 3 este singurul post de ştiri din România afiliat CNN International şi este parte a INTACT Media Group.

×
Subiecte în articol: antena3 lider de audienta
Parteneri
Elevii care pot avea vacanţa de Paşte prelungită
x close