Studiu: Alcoolul previne obezitatea
Cercetarea a început cu aproape 20.000 de femei slabe de vârstă mijlocie sau mai mari. În timp, cele care au băut alcool cu moderaţie s-au îngrăşat mai puţin şi erau mai puţin predispuse la obezitate decât cele care nu beau. Aceasta a a rămas valabil şi după ce s-a luat în calcul stilul de viaţă şi factorii privind dieta ce ar putea influenţa greutatea.
Vinul roşu pare cel mai bune pentru păstrarea greutăţii, dar şi vinul alb, berea sau tăria au avantaje.
Cercetarea a fost condusă de doctor Lu Wang, specialist în medicină preventivă. Studii anterioare au demonstrat că băutul moderat - definit ca unul -două pahare pe zi- poate fi un obicei sănătos, în special pentru bolile la inimă.
Noua cercetare, publicată în Archives of Internal Medicine, este prima care examinează legătura dintre consumul de alcool de către un individ normal şi riscul de a deveni supraponderal sau obez.
Femeile aveau cel puţin 39 de ani când a început studiul. Circa 38 procente declarau că nu veau alcool,33 la sută beau mai puţin de 5 grame zilnic, (o băutură standard are circa 10 grame de alcool); 20 procente beau 5 -15 grame zilnic; 6 la sută între 15 şi 30 de grame la sută în fiecare zi; în timp ce trei la sută ajungeau la 30 de grame de alcool, anume 2-3 băuturi pe zi sau mai mult.
Pe o medie de 13 ani, femeile au luat în greutate. Totuşi, cele care nu consumau s-au îngrăşat cel mai mult, iar greutatea scăzând pe măsură ce creştea consumul de alcool.
Femeile care nu beau au luat în medie 3.63 kilograme, comparativ cu 1.55 kilograme la cele care consumau 30 grame de alcool.
Wang a calculat că o femeie slabă care nu consumă alcoole are 43 procente mai multe şanse de a deveni obeză, iar riscul scade la 33 la sută dacă va consuma între 15 şi 30 de grame de alcool.
Antena3.ro
-
Studiu: Alergatul ajută memoria şi funcţiile creierului
20 Ian, 10:00 | 0 comentarii -
Yoghinul care nu a mâncat de 70 de ani uimeşte medicii
11 Mai, 09:01 | 26 comentarii -
Va fi testat primul vaccin contra leucemiei
05 Ian, 12:48 | 0 comentarii
-
Istoria se repetă! Imagini incredibile din timpul cutremurului devastator din Indonezia, 2004
11 Apr, 13:13 | 3 comentarii -
Finlanda. Bilanţul atacului de vineri se ridică la doi morţi şi şapte răniţi
26 Mai, 14:56 | 0 comentarii -
Dmitri Medvedev vrea ca partidul Rusia Unită să fie "mai deschis" şi "mai democratic"
26 Mai, 14:17 | 0 comentarii -
GSP.roCe l-a impresionat pe Bute la cîntarul oficial: "A fost incredibil"
-
Capsula Dragon a companiei SpaceX s-a conectat la Staţia Spaţială Internaţională cu succes
26 Mai, 12:41 | 0 comentarii -
SUA. Un labrador a devenit erou după ce şi-a salvat familia dintr-un incendiu
26 Mai, 12:28 | 0 comentarii
-
Sigur ca da! Alcoolul face bine si la ficat, si la stomac, mareste puterea de concentrare si trebuie recomandat tuturor soferilor.
-
Pentru cei deja dependenti ar fi o mica consolare; inainte se spunea dati copiilor dulciuri, apoi ca nu e bine ca da diabet; intotdeauna indemnurile "medicale" de a consuma un produs a fost o forma mascata de reclama. Consumul zilnic al unui pahar de vin(nu mai spun de tarie) duce la dependenta. Alcoolul neasimilat este depus sub forma de grasimi (nu duce la obezitate!) . Cei care beau au obrajii tremurinzi tocmai de la grasimea datorata acolului! Hai noroc!
-
Scrieti romaneste, tampitilor!
Vinul roșu pare cel mai BUNE ...
Circa 38 procente declarau că nu VEAU alcool,
nu consumă ALCOOLE
...
Asta pe langa modul in care sunt construite frazele ... etc. -
asta e o reclama la vin deghizata in sfatul medicului. Ceva complet imoral. Vinurile din ziua de azi sint pline de chimicale nocive. Incepind de la sulfiti care sint folositi pe post de conservanti si care dau alergii la zahar si o groaza de alte aditive. Deci femeile care isi pretuiesc sanatatea, grase sau slabe vor sta cit mai departe de ele.
* Comentariile care contin limbaj vulgar vor fi suspendate
vezi articolul in HTML5






@ adrians pai cum sa scrie Romaneste ma omule daca a baut alcool