Studiu: Cafeaua nu trezeşte
Mai mult, cercetătorii sunt de părere că o cană de cafea doar combate efectele lipsei de cofeină din timpul nopţii, şi că este bine să bem cafea tot timpul sau deloc.
Cercetătorii de la Universitatea Bristol au descoperit că cei care nu beau frecvent cafea sunt cei mai defavorizaţi. Astfel, o doză de cofeină le amplifică nivelul de anxietate, în timp ce ?prietenii cofeinei? nu devin mai nervoşi, ceea ce arată că în cazul conumului regulat de cafea ajută la dezvoltarea unei rezistenţe la efectele cofeinei. Asta indică faptul că cei care consumă cafea la muncă dar nu şi în weekend-uri, au parte de efectele negative ale cofeinei.
?E bine să o consumi tot timpul sau să nu bei deloc?, a declarat Peter Rogers, cel care a condus studiul.
Antena3.ro
-
Istoria se repetă! Imagini incredibile din timpul cutremurului devastator din Indonezia, 2004
11 Apr, 13:13 | 3 comentarii -
Finlanda. Bilanţul atacului de vineri se ridică la doi morţi şi şapte răniţi
26 Mai, 14:56 | 0 comentarii -
Dmitri Medvedev vrea ca partidul Rusia Unită să fie "mai deschis" şi "mai democratic"
26 Mai, 14:17 | 0 comentarii -
GSP.roCe l-a impresionat pe Bute la cîntarul oficial: "A fost incredibil"
-
Capsula Dragon a companiei SpaceX s-a conectat la Staţia Spaţială Internaţională cu succes
26 Mai, 12:41 | 0 comentarii -
SUA. Un labrador a devenit erou după ce şi-a salvat familia dintr-un incendiu
26 Mai, 12:28 | 0 comentarii
-
coffee sux!
nu inteleg care-i faza cu cafeaua... desigur mai ales cafeaua cu tigara de dimineata...
lol wtf hax0r
* Comentariile care contin limbaj vulgar vor fi suspendate
vezi articolul in HTML5






Daca n-ati inteles era vorba numai de umor englezesc, ca de studii despre, pentru si contra efectelor cafelei sa fim seriosi, dar subiectul este "cofeinitizat" demult.