Fii alături de noi!

După o descoperire uriașă în ştiinţă, cercetătorii fac acum marele anunț. Ce se va întâmpla cu puii de leu descoperiți într-o peșteră din Siberia

de A.M.P   •   05 Mar 2016   •   20:32
Doi pui de leu dintr-o specie dispărută au fost descoperiți anul trecut conservați perfect într-o peșteră din Siberia. Descoperirea este una fără precedent, Uyan și Dina, așa cum au fost botezați cei doi, fiind găsiți în stare perfectă de conservarem cu blana urechile și chiar mustățile vizibile, în permafrostul din Sibera.

Acum, oamenii de știință doresc colonarea celor doi pui de leu, fiind deja demarate demersurile prin care să ajungă la ADN-ul lor, scrie Mirror.

Fotografiile cu cei doi pui înghețați în urmă cu 12.000 de ani, în Pleistocen, au devenit virale pe Internet.

Specia din care fac parte, Panthera spelaea, a trăit la mijlocul și spre finalul Pleistocenului, într-o regiune vasta: de la insulele britanice pana la Chukotka, în estul extrem al Rusiei.

poza