Antena 3 CNN Life Știinţă O nouă specie de plante, descoperită cu ajutorul Facebook

O nouă specie de plante, descoperită cu ajutorul Facebook

Sursa foto: Foto: Facebook
30 Iul 2015   •   21:51

O nouă specie de plante carnivore a fost descoperită în Brazilia datorită unei fotografii realizate și publicate pe contul lui de Facebook de un iubitor al naturii din această țară sud-americană, a anunțat joi Universitatea din Sao Paulo (ESP), preluată de EFE, scrie Agerpres.

Noua specie face parte din familia Droseraceae și a primit numele de Drosera Magnifica întrucât este cel mai mare tip de plantă din această familie de pe continentul american și al treilea ca mărime la nivel mondial. Planta se distinge prin frunzele ei alungite care pot ajunge la 24 de centimetri, cu aspect de tentacule, impregnate cu substanță lipicioasă cu care sunt prinse insectele.

Fotografia plantei a fost făcută în 2012 de către brazilianul Reginaldo Vasconcelos, în timpul uneia dintre excursiile lui obișnuite prin munții din apropierea orașului în care locuiește, Governador Valadares, din statul brazilian Minas Gerais. Imaginea postată de el pe Facebook a fost văzută de Paulo Gonella, cercetător la USP și colaborator al Grădinii Botanice Nymphenburg, din orașul german Munchen.

Subiecte în articol: planta Facebook Sao Paulo