Fii alături de noi!

Stephen Hawking comentează descoperirea undelor gravitaționale

de 13 Feb 2016   •   10:05
Stephen Hawking comentează descoperirea undelor gravitaționale 132
Descoperirea undelor grativaţionale, anunţată ieri de oamenii de ştiinţă americani, poate revoluționa astronomia, afirmă celebrul fizician britanic Stephen Hawking. Momentul este considerat unul istoric, capabil să deschidă calea ”unei noi forme de a privi Universul”, a afirmat acesta, potrivit GadgetReport.ro

„Detectarea undelor grativaţionale, semnalele lăsate de marile cataclisme din Univers, constituie prima dovadă a unui sistem binar de găuri negre și prima observație a unor găuri negre în fuziune”, a explicat Stephen Hawking.

”În afară de faptul că se confirmă Teoria Relativității Generale, putem spera să vedem găurile negre de-a lungul istoriei Universului. Am putea vedea chiar și vestigiile Universului primordial, în timpul Big Bang-ului” grație undelor gravitaționale, a estimat expertul.

Citiţi detalii despre descoperirea care va rescrie istoria Universului, pe GadgetReport.ro