Citeşte mai multe despre:   Florentina Cirstea,   arest,   recurs,   maternitate,   giulesti
Dacă ți-a plăcut acest articol:
 
Acordă-i o nota:
0.00 Rating / 0 voturi
Abonează-te la: Newsletter | RSS
Recomandă: email facebook tweet yahoo
+ adauga comentariu COMENTARII (51):
  • 1. cristina | 31 August 2010 00:00

    Bai analfabetule se vede ca habar nu ai ce este munca si mai ales responsabilitatea. unde lucrezi la maturatul strazilor? esti un idiot.

  • 2. cristina | 31 August 2010 00:00

    100% de acord cu ceea ce ati afirmat. Aceste nimicuri, micimi umane care din pacate fac justitia si politica in Romania. Astia merita exterminati . Pana nu vom scapa de ei nu vom avea o societate normala bazata pe valori etice si morale. "paduchi portocalii" dar si de alte culori. Da aveti dreptae aceasta asistenta medicala a fost distrusa de un sistem imoral care nu da semne sa se stinga. Pleava plevilor si mizeria mizerilor astia sunt cei din politica si justitie.

  • 3. Andrei | 31 August 2010 00:00

    Voi nu vedeti oameni buni ,DESTEAPTA-TE ROMANE,pana unde poate duce nerusinarea asta??Nesimtitii astia de guvernare au imprumutat zeci de miliarde de dolari si nu au bani sa angajeze asistenti medicali,cei care au grija de viata noastra din momentul in care ne nastem.Acum tot nesimtitii astia o arunca toata vina lor asupra unei biete asistente medicale care oricum facea munca a 4 oameni.Cum DUMNEZEU sa o o aresteze chiar pe ea?A PUS EA FOCUL CU MANA EI ?TREBUIA SA AIBA GRIJA SI DE INSTALATIA ELECTRICA? Nu-i destul ca si ea la randul ei lucra intr-un loc unde cei care ar fi trebuit sa intretina instalatia electrica si s-o verifice ,nu si-au facut treaba?(era un batran care lua banii degeaba) TREBUIA SA FIE UN FEL DE BRUCE WILLIS:POLITIST POMPIER,ELECTRICIAN,SALVATORUL INTREGULUI SPITAL???Unde scrie ca trebuie ea sa fie toate astea in momentul unei calamitati:INCENDIU CUTREMUR,INUNDATIE ??Chiar suntem atata de tampiti sa credem asta ?

  • 4. cristina | 31 August 2010 00:00

    Auzi ma Yoi cand ti am zis ca esti idiot am avut dreptate. De ce nu te duci tu sa lucrezi in spital o saptamana sa faci ture de 12 ore . Daca era ma ta, nevasta ta sau sora ta tot asa sareai cu verdictul. Ai grija ce doresti altora ca s ar putea sa se intoarca asupra ta.

  • 5. cristina | 31 August 2010 00:00

    Sindicatul Sanitas este o organizatie ipocrita si santazista . Pe vremea cand lucram si eu in tara , intr un spital, sindicatul a venit cu ideea ca toti asistentii medicali sa plateasca avizul de libera practica. Daca eu lucram in spital de ce trebuia sa platesc acest aviz. Si daca nu vroiam sa fac parte din sindicat de ce trebuia sa platesc o cotizatie. Au venit ca niste vulpi nemernice dar si eu mi am informat colegii ca acest lucru este un abuz. Asta se intampla in 1997. Acum lucrez tot ca asistent medical intr o tara civilizata cu norme si reguli bine stabilite si respectate. Aici Sindicatul isi face datoria. Isi apara membrii si nu fac compromisuri. Este alta Planeta. Daca se intampla aici ce s a intamplat la maternitatea Giulesti, nu asistenta intra in puscarie.Intra cel care a realizat si intretinut instalatia electrica si managerul care a permis sa se lucreze cu personal redus. Aici sunt cursuri obligatorii in ceea ce priveste prevenirea sau manevrele care se fac in cazul aparitie unui incendiu. Pompieri cu pregatire speciala sunt angajati sa vina si sa tina aceste cursuri in fiecare an iar personalul este obligat sa asiste ba mai mult este platit sa vina si sa participe . Nu mai vorbim de senzorii care se afla peste tot. In fiecare saptamana se testeaza sistemul contra incendiilor. Nu mai are rost sa spun mai mult. Aici daca nu au personal se duc in alte tari sa racoleze medici si asistente dupa cum bine s a vazut pe posturile noastre de televiziune. Ei nu si permit sa si bata joc de semenii lor. Aveti dreptate cand spuneti ca ai nostri guvernanti nu cunosc realitatea ptr ca se trateaza in strainate. Nu se intreaba oare vitele dracu de ce e mai bine afara decat in spitalele lor. Ministrul Sanatatii si ar fi dat demisia aici dar la romani merge si asa ba mai rau nenorocitii dracu nici acum nu au deblocat posturile. Ministrul Sanatatii ar trebuii pus sa lucreze si el in spital pe un salariu de nimic, intr un stress ingrozitor sa fac munca a cinci oameni si poate asa o sa inteleaga . Acelasi lucru este valabil si pentru Boc si Basescu. Basescu s a dus in strainatae sa se trateze nesimtitul si mizerabilul. El este primul (imbecil) care isi denigreaja propriul sistem si jicneste personalul medical prin a alege sa se trateze in alta tara. Nu cred ca am sa vad nici un Presedinte din Occident sa se duca in alt undeva pentru operatiile care se pot efectua si in tarile lor. Este trist si m a scarbit toata mascarada facuta in jurul acestei tragedii. Asiste

  • 6. rox | 31 August 2010 00:00

    "incidentul de la Maternitatea Giulești a produs o revoltă a societății civile și o nesiguranță față de tot sistemul medical românesc."- asta e motiv de arestare? adica niste neica nimeni(procurori) dispun arestarea asistentei pt ca s-a mediatizat cazul la tv? tu glumesti? aicea nu se judeca pe fond, ci pt ca s-a dat la tv!!!!! dupa ce se termina toit sa se duca la cedo sa i se faca dreptate. nu se poate asa ceva.

  • 7. rox | 31 August 2010 00:00

    si care mama nai bii revolta? ca in afara de 2-3 ametiti cam toata lumea intelege ca sitemul e de vina (din multele motive care au mai fost discutate) nu r asistenta de vina.

  • 8. Basta | 31 August 2010 00:00

    Si Nutu Camataru e liber...
    Ma doare capul cand ma trezesc in tara asta.

  • 9. Basta | 31 August 2010 00:00

    Eu zic ca s-a revoltat Mass-Media si d`aia.
    Pacat de bebelusii aia, dar vina o poarta ministrii ai sanatatii.
    Unde sunt astia cu Autonomia, cu Placutele Bilingve sau cu Legitimatii de Maghiar ?
    A ?
    Vad vreunu' ?
    In cate legislaturi, UDMR-ul a avut ministerul sanatatii ?
    UDMR-ul ucide copii romani !

  • 10. l | 31 August 2010 00:00

    Acuzatii fara vina cer sa se faca lumina.V-a veni o vreme cind toti cei care au savirsit nedreptatea voit vor plati inzecit,ma uit in istorie si vad acest lucru,chiar daca astazi esti pe culmile gloriei si toata lumea este la picioarele tale sa nu crezi, acest lucru traiesti o iluzie realitatea este alta .Pacat ca doamna asistenta este arestata,cei care au decis acest lucru,sunt oameni slabi care actioneaza la comanda,probabil nu au luat aceasta decizie usor dar asa este in viata,platim pentru greselile noastre sau cine stie a inaintasilor nostri,ma rog pentru doamna asistenta si sunt sigur ca pina la urma lucrurile vor evolua pozitiv pentru ea,pentru ca ea nu are nici o vina pentru ce s-a intimplat la maternitate,probabil lucrurile evoluau altfel dar nu putem avea certitudinea ca daca ea era in salon deznodamantul era altul.

  • 11. Adevarul Spus | 31 August 2010 00:00

    NU NU NU -Suntem COMPLICI la FEL DE VINOVATI LA ACEASTA TRAGEDIE....OARE CINE IA VOTAT CU FRENEZIE CA SA NU VINA COMUNISTII LA PUTERE SI SA MOARA MOGULII??? SUNTEM IN EGALA MASURA COMPLICI LA TRAGEDIE....

  • 12. inginera | 31 August 2010 00:00

    Imi arat total sprijinul fatza de asistenta hartuita de un sistem instaurat de niste oameni (asa cum bine zice cel de mai jos) pe care noi de 20 de ani mergem ca oile sa ii votam....asta este rezultatul...iar tragedia se pare ca nu este nici pe departe datorata unor fire electrice ci DEPASIRII CONCENTRATIEI DE OXIGEN IN INCAPEREA NEVENTILATA-plus ceva substante inflamabile in incapere=aceasta este cauza...AMARATA NU AVEA NICI O VINA...
    HAI CINE DA CU PIATRA PRIMUL??? AAA...Statul Roman???....

  • 13. gica | 31 August 2010 00:00

    SEMNATI PETITIA ! ! ! . . . . http://www.petitieonline.ro/petitie-p06586056.html

  • 14. Pompierul | 31 August 2010 00:00

    Sunt ofiter de pompieri .CAUZA Incendiului de la Giulesti este aprinderea unei substante grase medicamentoase sau de provenienta organica in contact cu OXIGENUL MEDICAL IN CONCENTRATIE MULT PREA MARE DIN ATMOSFERA CAMEREI ATI, Este probabil sa fi fost si o simpla descarcare electrostatica care sa fi generat incendiul. insa cauza nu este instalatia electrica. Aerul conditionat a potentat focul suflind incontinuu aer suprasaturat cu oxigen. Acest fapt se vede pe tavan unde exista raze de fum pornind de la AC.Inseamna ca daca era scurt sau flama de la conductori, sigurantele sareau si aparatul nu mai functiona...DAR A FUNCTIONAT CONTINUU SI A POTENTAT INCENDIUL...nu a depins de instalatia electrica. Cauza nu era PREVIZIBILA...ASISTENTA PUTEA FI VICTIMA DACA ERA IN SALA...fiindca initial a fost o mica explozie .Atunci pe cine mai aruncau VINA cind NOI NU AVEM NORME CLARE PENTRU ACEST GEN DE INCINTE...??? Eu SEMNEZ PETITIA...

  • 15. colectiv_chirurgiepe | 31 August 2010 00:00

    PROTEST IMPOTRIVA CONDITIILOR DIN SISTEMUL SANITAR CARE AU DUS LA ARESTAREA UNEI PERSOANE NEVINOVATE


    Singura vinovatie a asistentei arestate in cazul incidentului de la Maternitatea Giulesti este aceea ca a supravietuit, datorita unor cauze neintelese de noi care au facut-o sa plece din salon, indiferent de motivatiile oficiale.
    Toata lumea se intreaba unde era asistenta, dar nimeni nu pune adevarata problema a sistemului, adica aceea ca nu se poate ca o sectie de terapie intensiva sa aiba o SINGURA asistenta la 11 copii, cind normele europene, la care tot facem apel doar atunci cind ne convine, presupun cu totul altceva. Daca ea ar fi pus foc intentionat in salon atunci ar fi fost justifiacata masura anchetarii in stare de arest preventiv. Dar asa? Nimeni nu intreaba de ce lucra fara macar o infirmiera.
    In nici un spital din tara asta o asistenta nu hotaraste unde, cum si ce fel de aparate se monteaza si se achizitioneaza.
    De ce ea este tratata ca un pericol public si cel care raspundea de aparatura, achizitii si intretinere nu?
    De ce nu este tras la raspundere Ministerul Sanatatii si Guvernul pentru blocarea posturilor din unitatile sanitare unde se lucreaza la granita dintre viata si moarte? Pentru ca domnilor guvernanti si politicieni care va tratati la clinici din strainatate nici unul nu stiti ce inseamna terapia intensiva. Acolo nu se scriu cifre pe care le poti sterge in functie de interese de moment. ACOLO SE LUCREAZA CU OAMENI SI CU VIATA LOR.
    Unde este OAMMR-ul, cel care ar trebui sa se ocupe de prestatiile si pregatirea noastra?E usor sa acuzi ca trebuia sa nu intre in tura, dar atunci cine lucra, domnilor? Pentru ca nu ai voie sa pleci acasa pina nu iti vine schimbul. Statea cea de noapte pina cadea lata? Sau credeti ca asemenea cazuri se trateaza singure? Unde ati fost atunci cind Guvernul a luat decizia blocarii posturilor? Ati facut un inventar al locurilor de munca si a necesarului de personal, precum si a numarului de persoane angajate in fiecare spital in parte? De ce nu veniti sa lucrati in locul persoanelor lipsa? Pentru ca e usor sa acuzi atunci cind nu faci altceva decat sa completezi hartii.
    Unde este sindicatul, care ar trebui sa protesteze si sa ia masuri pentru apararea angajatiilor care nu mai fac fata in asemenea conditii? Ati acceptat inclusiv diminuarea salariilor, pentru ca nu v-am vazut sa intrati in greva foamei si nici sa initiati miscari

Adauga comentariu
Nume
Comentariu
0 caractere :: Numar maxim de caractere 1000
captcha

* Comentariile care contin limbaj vulgar vor fi suspendate