Antena 3 CNN Externe Doi turişti neozeelandezi au probleme de comunicare cu casiera de la gara Sinaia

Doi turişti neozeelandezi au probleme de comunicare cu casiera de la gara Sinaia

Doi turişti neozeelandezi au probleme de comunicare cu casiera de la gara Sinaia
23 Oct 2009   •   13:36

Turiştii străini care vin în România ar trebui să înveţe limba noastră. Asta dacă vor să fie siguri că ajung acolo unde îşi doresc. Doi turişti neozeelandezi nu s-au putut înţelege sub nicio formă, în engleză, cu casiera de la Gara Sinaia. Ei voiau să ajungă la Braşov, ea îi trimitea la Bucureşti. Până la urmă au fost nevoiţi să meargă cu microbuzul.

?Doamna de la casierie a fost foarte nepoliticoasă şi nu a ascultat ce am avut noi să-i spunem. Ne-a spus că trenul are 15 minute întârziere şi trebuie să luăm un alt tren, la care biletul costă cu 20 de lei mai mult. Aşa că noi am spus: ok, o să-l luăm, o să luăm trenul spre Braşov?, au povestit turiştii.

De fapt, neînţelegerile au apărut încă de la începutul discuţiei. Turiştii vorbeau despre un tren spre Braşov, iar casiera de unul spre Bucureşti. Oamenii susţin că femeia de la ghişeu abia dacă a aruncat o privire spre biletul lor. Ştia că aveau cumpărat un bilet dus-întors, însă a crezut că cealaltă locaţie e Sinaia, unde ei făcuseră deja popasul, aşa că a încercat să-i întoarcă de unde au venit - la Bucureşti.

De neînţelegere au profitat imediat şoferii de microbuze. I-au convins pe neozeelandezi că pentru 20 de lei, îi duc ei la Braşov.

Zis şi făcut. Turiştii şi-au urcat bagajele în microbuz şi au luat drumul Braşovului, încântaţi în continuare de peisaj. Mai puţin încântaţi totuşi de cei din peisaj. Reprezentanţii CFR Sinaia nu au dorit să comenteze incidentul.



Observator

×
Parteneri
Sancţiuni pentru medicii care duc pacienţii de la stat la privat
x close