×
Antena 3 S.A. utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată pe www.antena3.ro. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.antena3.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.Antena3.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept

Fii alături de noi!

Ai mare grijă! Acestea sunt alimentele care îți pot agrava gripa într-o oră

26 Ian 2019   •   11:50
Ai mare grijă! Acestea sunt alimentele care îți pot agrava gripa într-o oră 16
Foto: pixabay.com

Chiar dacă te fereşti de frig şi te speli pe mâini şi de 13 ori pe zi, nu este garantat că nu vei cădea victimă unui virus în această perioadă. În cazul în care ai răcit sau ai luat gripă, ultimul lucru de care ai nevoie este să îţi înrăutăţeşti starea de sănătate. Aşa că, încearcă să eviţi aceste alimente cu orice preţ!

Băuturi carbogazoase, sucuri şi alte alimente cu un conţinut ridicat de zahăr
Este adevărat că sucul de portocale îţi oferă o doză bogată de vitamina C, dar variantele din comerţ conţin cantităţi mari de zahăr care cauzează inflamaţii în organism şi slăbesc capacitatea celulelor albe de a lupta împotriva infecţiilor. Nu ar trebui să te surprindă faptul că acelaşi avertisment este valabil şi pentru alimente cu un conţinut ridicat de zahăr: prăjituri, bomboane, cereale şi cam toate dulciurile la care te gândeşti să le mânânci atunci când eşti bolnav.

O alternativă mai bună pentru tine este ceaiul de ghimbir sau apa caldă cu lămâie, turmeric, scorţişoară şi miere de albine. Dacă simţi nevoia unei gustări dulci optează pentru un fruct proaspăt sau popcorn. Şi după ce te vei simţi mai bine în câteva zile, te vei bucura că nu ai ales punga de caramele!

Lactate
În ciuda anumitor păreri, laptele, iaurtul şi produsele lactate nu influenţează  producţia de mucus în organism. Cu toate acestea, în cazul anumitor persoane, lactatele ar putea face mucusul deja existent mai gros şi mai dur. Aşa că, dacă observi că lactatele au un efect dăunător asupra mucusului, ar fi fine să limitezi consumul de lactate sau să renunţaţi la ele pentru o perioadă.

În cazul în care nu observi schimbări, este bine de ştiut că produsele lactate sunt o sursă excelentă de proteine şi vitamina D care pot ajuta organismul să lupte împotriva infecţiilor. În plus, iaurtul conţine probiotice, un element important în echilibrarea bacteriilor din stomac.

Alcool
Dacă mai exista o urmă de speranţă că nu ar trebui să renunţi complet la alcool atunci când eşti răcit, îţi vom spulbera visele. Asemeni zahărului, alcoolul cauzează inflamaţii care slăbesc celulele albe, devenind mult mai dificil pentru organism să se regerenereze.

Mai mult, un pahar sau două de alcool îţi va deshidrata puternic organismul, fapt ce poate duce la creşterea rapidă a nivelului de alcool din sânge. Aşa că, dacă nu vrei să te trezeşti a doua zi cu febră şi mahmur, renunţă la consumul de alcool până nu te refaci 100%.
 

Sursa: csid.ro.

credite ipotecare VreauCredit.ro

Biletul Zilei
Ponturi Pariuri
Case de Pariuri
sati