×
Antena 3 S.A. utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată pe www.antena3.ro. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.antena3.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.Antena3.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept

Fii alături de noi!

ANTENA3.RO LIVE. Despre mișcare și pilates

29 Aug 2019   •   15:00
ANTENA3.RO LIVE. Despre mișcare și pilates 16

Se termina vacanta, se termina si scuzele pe care ni le gasim ca sa nu facem miscare. Cel putin asa ar trebui, pentru ca inapoi la statul la birou inseamna ca iar o sa ne plangem de fel de fel de dureri.

De aici la durerile de cap si la epuizarea psihica nu e decat un pas, pe care incercam sa nu il facem.

De ce nu e bine să stăm pe scaun mai mult de o jumătate de oră

„Statul pe scaun a dus la creșterea obezității, la sindrom metabolic, la apariția bolilor de inimi. În momentul când stai pe scaun așa mult sistemul nostru metabolic se duce la culcare. La fiecare jumătate de oră e bine să ne ridicăm de pe scaun. E vorba de sănătatea ta. Un om cu probleme chiar nu are voie să stea mai mult de jumătate de oră pe scaun. Exercițiul fizic e asociat cu o viață mai bună”. 

„În timp ce unele inflamații sunt bune pentru refacerea unei răni, o prea mare inflamație în corp nu e bună. Există o legătură între rutina exercițiilor fizice și creșterea naturală a antioxidanților din corp. E nevoie să facem mișcare. Trebuie să fim activi. Urcă scările, du-te până afară, fă un ocol”. 

„La nivel mental am evoluat mult, dar la nivel fizic suntem la nivel de peșteră. Corpul are nevoie de mișcare. Am devenit foarte comozi, dar comoditatea ne costă. Am primit un studiu făcut pe jumătate de milion de oameni, timp de șase ani. Erau exercițiile fizice versus genetică. S-a descoperit că exercițiile fizice reduc riscul apariției bolilor de inimă. Studiul acesta e incredibil. Exercițiile fizice au niște beneficii incredibile. Spunea că statul jos e la fel de rău ca fumatul”. 

„Poți face pilates și orice sport la orice vârstă. Mobilitatea e cheia pentru viața noastră. Cu cât înaintăm în vârstă se duce. O iei încet dacă nu ai mai făcut sport. Corpul e incredibil, dacă te doare umărul, genunchiul, nu insiști. Începi de la nivelul tău, nu forțezi. Dă-i corpului 30-40 de minute în fiecare zi. E tot ce îi trebuie”.

„Când se apucă de sport, oamenii iau ca reper cântarul și oglinda. Exercițiile fizice creează noi celule, dau o explozie la cele existente. E bine să lase toată lumea la o parte orice problemă legată de cum arată ăla, cum arată ăla. Dați-vă răbdare și relaxați-vă”.

„Pilatesul a fost creat pentru refacere. Pot să facă în aceeași sală și oameni de 20 de ani și oameni de 60 de ani. În funcție de antrenorul care e în față, cum controlează el ora. Dacă tu vezi că o persoană are o problemă, modifici tipul de antrenament”.   

„Cele mai frecvente sunt durerile de spate. Noi suntem destinați mișcării. Avem nevoie să menținem mobilitatea. Prima greșeală când facem sport este că nu spunem ce afecțiuni avem”. 

„Dacă tot cheia e consistența și nu ai timp în timpul săptămânii te duci în weekend și recuperezi, dar nu e bine. Nu se șterge inerția dintre luni și vineri”. 

„Mă bucur că e o varietate așa de mare pe internet. Tu, ca o persoană sănătoasă, le încerci, dar când ai simțit ceva prost, te-ai oprit. Și ei la fiecare filmuleț spun că nu-și asumă nicio responsabilitate. Eu laud pe cineva care spune acasă că vrea să facă. E lăudabil, e un pas înainte. Să continue, important e să te miști, să nu te oprești”. 

„S-a descoperit că rutina îți reduce riscul de boli cardio. Rutina înseamnă o mișcare pe care să o faci zilnic. Tu îți alegi un set de exerciții, ți-e bine cu ele, dar mai adaugi, nu le ții doar pe alea. Tu, ca persoană, vezi cum te simți bine. Simți schimbări la somn, în sistemul respirator. Nu e nevoie să bifezi, să mergi la sală”. 

Cât de important e psihicul

„Împotriva depresiei, cel mai bun medicament este sportul. Foarte mulți doctori spun că cel mai bine e să mergi să faci sport. E de ajutor. Psihicul e foarte important în toate problemele vieții”. 

„Corpul se poate vindeca singur dacă îi dai o șansă. Din experiența mea, pe anumite afecțiuni așa este”. 

„Exercițiile fizice perfecționează legătura dintre organele și aparatele corpului. Când lucrezi pe zona abdominală, te ridici și cobori, acest lucru stimulează organele interne, îmbunătățește circulația la nivelul lor. Oamenii nu ar trebui să se concentreze doar pe cântar și oglindă. Poate nu poți să te culci la ora 10, poate nu poți să faci multe, dar măcar fă sport, e o bază sigură”. 

Antena 3 a lansat joia, de la ora 15.00, un nou proiect, antena3.ro LIVE, cu Maria Coman”, un format săptămânal de interviuri exclusiv online, care va aborda temele momentului şi le va analiza împreună cu cei în măsură să ofere răspunsuri.

Înregistrările dezbaterilor pot fi găsite și pe canalul de Youtube antena3ro.

credite ipotecare VreauCredit.ro

Biletul Zilei
Ponturi Pariuri
Case de Pariuri
sati