×
Antena 3 S.A. utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată pe www.antena3.ro. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.antena3.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.Antena3.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept

Fii alături de noi!

Sfat de Sănătate. Beneficiile alimentelor de toamnă

06 Noi 2019   •   09:22
Sfat de Sănătate. Beneficiile alimentelor de toamnă 16
Captură Antena 3

Toamna nu vine numai cu vreme rece și mohorâtă, ci și cu alimente pline de vitamine și extrem de bune pentru sănătate. Nutriționistul Maria Spiridon a vorbit la „Sfat de Sănătate” despre beneficiile alimentelor de toamnă, cu ce ne ajută strugurii, dovleacul sau merele, dar și cum le putem prepara pentru a profita din plin de ele.

Toamna este un anotimp foarte bogat în legume și fructe care au acumulat energia de la soare. Este preferabil să le mâncăm în stare proaspăta dar putem să pregătim și conserve pentru perioada rece. 

Vitaminele oferite de alimentele toamnei: 
C/A- fructe și legume colorate 
antioxidanți 
resveratrol-struguri 
licopen-roșii 

Trebuie să avem grijă la cantitățile consumate. Dacă mâncăm două mere pe zi, cantitatea de struguri ar fi la jumătate, ca să nu ne îngrășăm. Dovleacul este foarte benefic în alimentație, putem să-l mîncăm ca și supă dar ca și desert. Ne aduce vitamine din grupul A/C și foarte multe fibre și potasiu. 

Plăcintele cu mere sau dovleac pot fi consumate dar cu moderație, să avem porții bine stabilite. 

La temperaturi foarte scăzute este bine să mâncăm mai gras pentru a ne ajuta corpul să se încălzească. Corpul arde grăsimile din mâncare și ne dă energie. Pe e altă parte, crește și cantitatea de grăsime din organism și din jurul organelor tot pentru a ne proteja din punct de vedere termic, deci orice exces dăunează. 

credite ipotecare VreauCredit.ro

Biletul Zilei
Ponturi Pariuri
Case de Pariuri
sati