×
Antena 3 S.A. utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată pe www.antena3.ro. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.antena3.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.Antena3.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept

Fii alături de noi!

Sfat de Sănătate. Ce ascund insomniile și cum le putem trata

19 Noi 2019   •   09:24
Sfat de Sănătate. Ce ascund insomniile și cum le putem trata 16
Captură Antena 3

Cu toții am avut cel puțin o noapte în care nu am dormit bine sau după care ne-am trezit obosiți. Insomnia este o afecțiune care poate apărea la toate vârstele, însă când ar trebui de fapt să ne îngrijoreze? Psihiatrul Mihai Bran  a explicat la „Sfat de Sănătate cu Andreea Cigolea” ce afecțiuni ascund de fapt nopțile nedormite și ne-a oferit ponturi pentru a ne trezi fresh în fiecare dimineață.

Cum ne dăm seama că suferim de insomnie: 
ne trezim obosiți
nu ne putem concentra 

Ce ascunde o insomnie: 
depresie 
anxietate 
stres 
disfuncții ale glandei tiroide 
Insomnia ne afectează viața și din ce în ce mai mullți români sunt afectați de insomnie. Insomnia nu presupune doar că dormim mai puțin, ci și că dormim mai prost. Somnul este împărțit în mai multe faze, dacă nu trecem prin toate nu suntem odihniți Nu există o normă fixă de somn dar indicat ar fi peste 6 ore. 

Recomandări pentru un somn bun: 
mișcare 
fără TV /laptopuri
fără alcool/cafea 
cameră aerisită 
cititul. 

Somniferele trebuie prescrise de un medic și nu luate după ureche. 

credite ipotecare VreauCredit.ro

Biletul Zilei
Ponturi Pariuri
Case de Pariuri
sati