165 de milioane de dolari pentru un pariu pierdut de compania care produce băutura Dr. Pepper

24 Oct 2008   •   18:42
165 de milioane de dolari pentru un pariu pierdut de compania care produce băutura Dr. Pepper
Lansarea unui nou album al trupei Guns'N'Roses ar putea facă o gaură de 165 de milioane de dolari în buzunarul companiei producătoare a băuturii răcoritoare Dr. Pepper. Compania americană anunţase că vor oferi gratis o băutură ?tuturor oamenilor din America?, dacă celebra trupă şi-ar lansa albumul în anul 2008. Este adevărat că producţia ultimului album Guns'N'Roses, intitulat ?Chinese Democracy?, a durat nu mai puţin de 17 ani, însă rockerii au reuşit într-un final să îi anunţe lansarea pentru data de 23 noiembrie. Acesta este primul album lansat de Guns'N'Roses, după ?The Spaghetti Incident?, din 1993.
Compania americană este hotărâtă să îşi onoreze pariul. Dr Pepper va lansa începând cu noaptea de 23 noiembrie un sistem de vouchere online, care vor fi valabile 24 de ore. Astfel, compania ar putea să scoată din buzunar 165 de milioane de dolari, dacă fiecare american şi-ar revendica voucherul. Este totuşi puţin probabil ca un număr atât de mare de oameni să solicite voucherul, ceea ce ar treansforma pariul într-o metodă ieftină de marketing, prin care numele Dr. Pepper ar fi asociat cu cel al celebrei trupe Guns'N'Roses.
Antena3.ro

x close