×
Antena 3 S.A. utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată pe www.antena3.ro. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.antena3.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.Antena3.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept

Fii alături de noi!

O eroare de etichetare a transformat mai mulți copii din Spania în „vârcolaci”

de S.T.   •   29 Aug 2019   •   08:57
O eroare de etichetare a transformat mai mulți copii din Spania în „vârcolaci” 534
Foto: pixabay.com

O eroare de etichetare a transformat 17 copii din Spania în „vârcolaci”.

Minorii, printre care se numără şi mai mulţi bebeluşi, au dezvoltat pilozitate extremă, afecţiune, cunoscută popular ca „sindromul vârcolacului” după ce au luat un medicament folosit împotriva refluxului gastro-esofagian. În urma investigaţiei autorităţilor iberice s-a descoperit că în cutiile acestui medicament se afla un produs împotriva căderii părului.

Patru dintre copiii afectaţi au fost deja externaţi, iar specialiştii susţin că simptomele vor dispărea în cazul tuturor minorilor după ce aceştia nu vor mai lua medicamentul.

Pentru a evita apariţia altor cazuri, produsul etichetat eronat a fost retras din farmacii.

credite ipotecare VreauCredit.ro

Biletul Zilei
Ponturi Pariuri
Case de Pariuri
sati