de Antena3.ro    |    07 Mar 2011   •   09:48
Un cercetător de la NASA a descoperit viermi extratereştri în rocile unui meteorit Foto: The Sun

Un cercetător de la NASA susţine că a descoperit fosilele unor viermi de origine extraterestră, în 3 bucăţi de roci care aparţin unui meteorit ce a lovit Pământul, relatează The Sun.

Conform cercetătorului, rocile fac parte din centura asteroidului, alcătuită din resturi de materiale de pe vremea formării Sistemului Solar, în urmă cu 4 miliarde de ani.

Unii din viermii descoperiţi seamănă mult cu specii de pe Pământ, însă alţii sunt de origine complet extraterestră, astfel încât nici astrobiologistul care a făcut descoperirea, nici colegii săi, nu au vreo idee ce ar putea să reprezinte.

"Doctorul Hoover a dovedit lumii, cu dovezi decisive, că toţi suntem extratereştri. Viaţa este un fenomen de-a dreptul cosmic", a declarat Chandra Wickramasinghe, director al Centrului de Astrobilogie al Universităţii Cardiff.

Astrobiologistul consideră că descoperirea sa reprezintă o dovadă că viaţa este răspândită pe o arie largă în Univers, în timp ce scepticii susţin că fosilele reprezintă de fapt o contaminare introdusă după căderea meteoritului.