Cercetătorii au descoperit că noul coronavirus este asemănător virusului HIV

05 Mar 2020   •   11:48
Cercetătorii au descoperit că noul coronavirus este asemănător virusului HIV Pixabay

Descoperire inedită. Cercetătorii spun că virusul ucigaș din China este asemănător cu HIV-ul. Coronavirusul penetrează de 100 până la 1000 de ori mai rapid decât cel de SARS. Totuşi, unii oameni de ştiinţa considera că virusul nu este unul natural şi că a fost creat în laborator.

Întrebat de reporteri, Alexandru Rafila, Preşedintele Societăţii de Microbiologie a explicat că nu se pot infirma sau generaliza concluziile cercetătorilor din China, mai ales ca aceste studii au fost făcute pe un eşantion relativ mic. La studii au participat aproximativ 130 de persoane.

O lucrare semnată de mai mulţi medici indieni a fost restrasa din cauza presiunii politice. În această lucrare se afirma faptul că virusul Wuhan ar fi putut fi conceput genetic. Această afirmaţie a fost făcută în contextul în care proteinele sale spike (teapta- care sun prezente în acele coroane) ar încorpora părţi ale genomului HIV. Aceştia au afirmat că este puţin probabil ca o asemenea tulpina ca cea a virusului HIV, să se găsească întâmplător, în natură, mai ales în COVID 19, scrie bzi.ro.

ONoi cercetări realizate de o echipă de la Universitatea Nankai, citate de Zerohedge, susţin că virusul Wuhan, acum cunoscut sub numele de COV-19, are o mutaţie asemănătoare HIV care îi permite să pătrundă rapid în corpul uman, prin legarea de un receptor numit ACE2 prezent în membrana celulară.