Andrei Georgescu - antreprenorul care a ales să facă profit pentru alții

de Bianca Voinea    |    01 Aug 2020   •   10:00
Andrei Georgescu - antreprenorul care a ales să facă profit pentru alții

Andrei Georgescu este unul dintre puținii antreprenori sociali din România. Tânărul promovează, alături de alți parteneri, meșteșugurile tradiționale.  A început în urmă cu câțiva ani un proiect românesc, iar ulterior ideea a prins contur la nivel global și așa s-a născut CORIZOM, o organizație româno-austriacă ce promovează meșteșugari din diverse țări.

Andrei și cele două partenere dezvoltă de fapt un nou model de business, care aduce la aceeași masă marii retaileri internaționali și micile ateliere artizanale.

Partea asta este însă una foarte costisitoare și recunoaște că fără spirijin financial nu ar fi reușit, în condițiile în care cercetarea pentru un singur atelier presupune o investiție de 150.000 de euro.

O sumă care poate să pară imensă, după cum chiar el mărturisește, dar care, de fapt, acoperă foarte multe elemente: de la materiale folosite, până la prototipuri (pentru o singură colecție a făcut odată 100 de prototipuri), 3 colecții, marketing, design și multe, multe altele.

A învățat din greșeli și a întâlnit nenumărate provocări, dar este extrem de determinat să introducă în lanțul economic categoriile sociale defavorizate.

Interviul complet, realizat de Bianca Voinea, la Biz School, îl găsiți în clipul video.

Parteneri
x close