Antena 3 Economic Conținut plătit Află ce fructe contribuie la arderea grăsimii

Află ce fructe contribuie la arderea grăsimii

de Georgiana Adam    |    02 Dec 2021   •   16:14
Află ce fructe contribuie la arderea grăsimii

Ești din nou enervată de colacii de salvare care se arată deasupra blugilor tăi preferați? Îti place să mănânci fructe, dar nu știi dacă asta te ajuta? Ei bine, există anumite fructe care contribuie la arderea grăsimii!

Calorii negative

Caloriile, de felul lor, sunt un fel de bau-bau al gurmanzilor. Sunt numărate, calculate și dacă le acordăm prea multă atenție, ne cam stresează. 

De obicei, în lupta cu caloriile, arderea lor și echivalarea lor cu mii de pași, km de alergare sau abdomene făcute în neștire, duce la frustrare. Realizăm că, pur și simplu nu putem ține pasul!

O cina prelungită de un eveniment festiv ...

Un desert pe care oricum l-ai consumat cu un sentiment de vinovăție ..

Deja vezi cu ochii minții cum toate acestea se transforma într-un alt strat de grăsime pe burtică.

Poate te-ai întrebat, măcar o data: Cum ar fi dac-ar exista alimente pe care să le consum și să mă ajute să slăbesc?

Ei bine, aceste alimente există! Se mai numesc generic alimente cu calorii negative și fac parte din categoria legumelor și fructelor.

Care sunt categoriile de alimente care conțin calorii?

Sper că iți va fi ușor să le reții, sunt doar 4 categorii distincte, iar consumul produselor din aceste categorii trebuie moderat. Unde este cazul, asocierea lor cu produse cu calorii negative, ajută. Acestea sunt:

  • Proteine
  • Carbohidrați
  • Alcool 
  • Grăsimi 

Opusul lor sunt legumele și fructele care conțin vitamine, minerale și fibre integrale, acestea nu conțin calorii.

Fructe cu calorii negative

De la exotic la regional, câteva exemple de fructe care pot arde grăsimile:

  1. Fructele de pădure - zmeură, mure, afine, fragi - ele nu sunt doar secretele de frumusețe ale multor femei, ci stimulează și metabolismul. La urma urmei, îți oferă o mulțime de vitamine, minerale și fibre. Fructele de pădure sunt sărace în calorii și bogate în apă - așa că o gustare sănătoasă nu poate fi mai bună! Proprietăţile lor diuretice contribuie la eliminarea apei reţinute inutil în ţesuturi.
  2. Grepfrut s-a luptat din greu pentru locul lui: pentru că, deși nu tuturor le place fructul amar, este super sănătos.                                                      Multă vitamina C, bogată în apă și una dintre cele mai bune surse de antioxidanti. Dar grapefruitul poate face și mai mult: echilibrează nivelul de insulină și te asigură astfel că ești protejata împotriva poftelor alimentare. Prin reducerea nivelului de insulina obligă corpul să transforme caloriile în energie. O energie pe care o consumă și nu o transformă și stochează în depozite adipoase.
  3. Un măr pe zi te menține sănătos și în formă. Dar nu numai atât: ajută și împotriva grăsimii de pe burtă! Acest lucru se datorează pectonului solubil în apă, care oprește depozitarea grăsimilor și, în același timp, îți satisface senzația de foame. O adevărată gustare minune, mărul! 
  4. Regina fructelor și un gust unic, de neconfundat, te așteaptă alături de rodie. Odată ce te-ai ocupat de curățarea ei, vei fi răsplătit cu o mulțime de antioxidanți. Antioxidanții stimulează metabolismul și arderea grăsimilor și au de asemenea, un efect pozitiv asupra sistemului imunitar datorită conținutului ridicat de vitamina C. 
  5. Grație conținutului ridicat de Vitamina C lămâile se numără printre fructele cu un potențial ridicat atunci când vrei să scapi de grăsimea de pe abdomen. Ar mai trebui să știi că au un puternic efect detoxifiant asupra ficatului, ceea ce ajută corpul să digere mai uşor alimentele şi să ardă mai repede grăsimile. 
  6. Pepenele verde - este extrem de răcoritor, și hidratant deoarece are un conținut ridicat de apă, peste 90%. Are și un efect puternic în ceea ce privește arderea grăsimilor. Pepenele verde conține și arginină, un aminoacid care ajută la oxidarea glucozei și a grăsimilor acumulate în corp. Totodată, acest aliment curăță organismul, contribuind la eliminarea toxinelor.

AVERTISMENT

Nu toate fructele sunt purtătoare de calorii negative, trecerea de la negativ la pozitiv se face ușor.

Este determinată de cantitatea de fructoza conținută în fructe. Unele (din afara acestei liste) sunt adevărate bombe calorice.

Fructele se mănâncă doar între mese, și nu imediat după servirea mesei, sub pretextul că ar fi un desert sănătos.

Cantitatea este definitorie - atenție la mărimea porțiilor. O porție este un fruct (măr, portocală, piersică), sau o ceașcă de fructe (fructe de pădure).

Depășirea acestor cantități duce la creșterea cantității de zahăr din sânge peste nivelul care ar putea fi consumat.

Legume cu calorii negative

Pentru a vă face o imagine completă și a rămâne în subiect, voi adăuga doar lista acestor legume, care de asemenea contribuie la arderea excesului de calorii. Combinarea lor cu proteine, la masa principala a zilei, este bine venită. 

Lista este suficient de completă încât să vă asigure diversitate pe tot parcursul anului.

Ardei gras, ardei iute, andive, brocoli, ceapă, conopidă, castravete, fasole verde, gulie, loboda, morcovi (doar crud), pătrunjel, roșii, ridichi, sparanghel, spanac, țelină (doar crudă) usturoi, vinete, varză.

Abordarea unui stil de viață sănătos începe cu primii pași, detoxifierea.

Începe prin a face o curățenie generală în corpul tău cu Clean 9, urmată de pași spre introducerea obiceiurilor bune și sănătoase în viața ta. 

Astfel, te vei simți mai bine, vei arăta mai bine.

×
Ai imagini sau informaţii care ar putea deveni o ştire? Trimite-ne un mesaj la numărul 0744.882.200 pe Whatsapp sau Signal
Parteneri
x close