Antena 3 CNN Economic Conținut plătit Servicii de remarketing, retargeting care vă cresc vânzările online

Servicii de remarketing, retargeting care vă cresc vânzările online

Campaniile de remarketing și retargeting dau roade atunci când sunt configurate corect, însă foarte mulți antreprenori fug de ele pentru că nu le înțeleg, deși în realitate sunt foarte simple.

Servicii de remarketing, retargeting care vă cresc vânzările online
de Georgiana Adam    |    23 Iun 2021   •   17:07

Atunci când un vizitator intră pe site-ul tău, un cookie este instalat în browser-ul lui, urmărindu-l în timp ce navighează prin site-ul tău și pe alte site-uri, astfel încât Google Ads să îi poată afișa reclame specifice. 

Aceasta este o strategie de retargeting care îți oferă o metodă perfectă de a reangaja utilizatorii în vizitarea site-ului tău. Una dintre metodele de retargetare este Facebook Pixel. O altă metodă este remarketingul pe listă sau prin mail, în care agentul de publicitate furnizează o listă de adrese de mail platformelor, astfel încât utilizatorii să poată vedea reclama pentru aceleași produse data viitoare când intră pe internet. 

Iată mai multe servicii care te vor ajuta să îți crești vânzările cu ajutorul campaniilor de remarketing și retargeting.

Utilizează remarketing în Google Ads

Dacă ai deja un cont de Ads poți începe foarte ușor o campanie de remarketing cu ajutorul informațiilor adunate deja din campaniile anterioare. Soluția de remarketing oferită de Ads îți permite să implici din nou publicul atunci când vizitează site-uri care apar în rețeaua de display, în Adsense, pe YouTube sau în aplicații pe Android. 

Poți alege una dintre modelele de preț oferite – CPC, CPA și CPM, în funcție de modul în care vrei să ruleze campania, de obiective și de bugetul alocat.

Folosește Adroll

Atunci când vrei să faci o campanie de remarketing avansată, Adroll îți vine în ajutor pentru că îți oferă acces la mai mulți parteneri publicitari cum ar fi Yahoo, Facebook Exchange, Bing și Twitter. Adroll funcționează cu tarifarea CPM și este asociat unui model de cheltuieli minime, maximizând beneficiile pentru tine. 

Poți debuta cu un buget mic și de la acesta poți evalua ulterior cât și cum să ajustezi cheltuielile, ținând cont de rezultate și de obiective.

Testează Retargeter și utilizează-l în avantajul tău

Retargeter este un instrument relativ nou în acest domeniu dar foarte popular datorită reclamei făcute de Zendesk și Hireology, două companii care l-au folosit cu foarte mare succes. Această aplicație are un număr considerabil de soluții de remarketing pentru site-urile mari și poți alege între soluții variate pentru web, cum ar fi Facebook, CRM, Dynamic Retargeting, Search și Audience. 

Pentru site-urile care au sub 40.000 de vizite unice pe lună, agenții de publicitate pot să folosească Retargeting pentru Facebook sau pentru site, iar pentru site-urile care au mai multe vizite, se recomandă CRM Retargeting, acesta fiind un instrument personalizat.

De asemenea, poți utiliza și serviciile unui manager de cont dedicat. Costurile în acest sens sunt ceva mai mari, dar rezultatele vor fi și ele pe măsură, datorită pachetului imens de date la care această aplicație are acces.

Retargeting Facebook pentru segmente de public personalizate

Având peste 1 miliard de persoane active, Facebook oferă posibilități uriașe de promovare pe care ar trebui să le iei în calcul atunci când vrei să dai o nouă viață campaniilor tale de promovare.

Dacă ai deja anunțuri pe Facebook, dar vrei mai multe conversii, poți configura segmente de public personalizate pe Facebook. Pentru asta va trebui să creezi un pixel Facebook și să îl pui pe site, construind astfel publicul personalizat. 

Cu ajutorul acestui public personalizat vei avea mai multă flexibilitate pentru că poți crea o listă separată pentru publicul care a vizitat deja o anumită pagină de pe site sau poți face o listă cu vizitatori mai generală. Lista poate fi gata de utilizare imediat ce pixelul identifică 20 sau mai mulți clienți.

Găsește publicul țintă

Dacă ești la început de drum în afaceri sau dacă ai o afacere mică sau medie și cauți noi tehnici pentru remarketing, găsirea publicului țintă este un pas mare înainte.

Audiența perfectă oferă soluții importante pentru retargeting mobil dinamic, pentru web și pentru Facebook. 

În ceea ce privește segmentarea publicului, platforma Perfect Audience oferă opțiuni variate și are acces la mai multe rețele de publicitate, în afară de Google, astfel încât poți să obții informații cât mai relevante pentru domeniul tău de activitate.

Utilizează SiteScout

Campaniile de retargeting sunt cele în care ai nevoie de soluții publicitare de tipul Demand side Platform, așa cum sunt cele de la SiteScout care te vor ajuta să creezi liste de audiență, cu ajutorul unui pixel pe care îl vei include pe pagina de destinație a site-ului tău.

Lista se va completa singură pe măsură ce site-ul tău este vizitat, înainte de a rula campania de retargeting. 

În funcție de traficul obținut de site-ul tău, vei strânge o listă cu dimensiuni variate. Pentru a implementa o campanie de retargeting mobil lista de public se va baza pe ID-uri ale dispozitivelor de pe care se conectează utilizatorii.

Folosește Exact Drive pentru remarketing

Exact Drive este o platformă publicitară care îți oferă soluții pentru Facebook, pentru web și pentru search retargeting. Exact Drive oferă și soluții pentru strategii de configurare a unui landing page bun și pentru experimente pe care ar trebui să le faci cu anunțurile tale astfel încât să ajungi la rezultate cât mai bune. 

Exact Drive te ajută să îți maximizezi eforturile SEM urmărind cuvintele cheie folosite de utilizatori în căutări pentru a-i identifica pe clienții potențiali.

Totodată, această aplicație îți oferă și un centru de asistență care poate obține linkuri utile, astfel încât să creezi mai ușor propriile campanii.

Nu uita de Twitter

Brandul tău are fani activi pe Twitter? Folosești sistemul Twitter Ads pentru campanii de promovare pe această platformă? Poți să îți mărești acoperirea pe platforma de socializare foarte ușor derulând o campanie de remarketing, începând cu instalarea unei etichete de site de la Twitter pe landing page-ul tău. Odată ce un utilizator verifică contul Twitter, acesta va vedea anunțul în feed și va ajunge astfel la brandul tău. 

Cu ajutorul tool-ului Social Media Examiner poți colecta numele de utilizatori de pe această platformă astfel încât să îi poți utiliza ulterior în campanii de retargeting sau remarketing.

×
Parteneri
Afacerea de succes cu care un italian a dat lovitura în Buzău
x close