Top 3 business-uri în creștere la finalul sezonului cald

de Georgiana Adam    |    15 Sep 2020   •   17:07
Top 3 business-uri în creștere la finalul sezonului cald

A trecut mai mult de jumătate din anul 2020 și, după cum spune proverbul românesc: „toamna se numără bobocii”, acum este timpul să vedem care sunt cele mai de succes business-uri de pe piața autohtonă, mai precis acelea care au reușit să creeze o pantă ascendentă a profitului pe timp de pandemie.

Dacă toamna anului 2019 a scos fruntașă industria turismului, anul acesta, pe fondul pandemiei de COVID – 19, s-a produs o răsturnare de situație mai mult sau mai puțin previzibilă, iar companiile care înregistrau creșteri fulminante la sfârșitul verii trecute încearcă astăzi să rămână pe linia de plutire. 

Realitatea este că multe companii și-au închis porțile, în special companiile la început de drum, iar mulți oameni au rămas fără locuri de muncă sau se află în șomaj tehnic. 

Conform ultimelor statistici, în topul afacerilor care au reușit să își restabilizeze veniturile și să își crească profiturile se numără: firmele de curățenie, firmele de accesorii, decorațiuni, electrocasnice și mobilă pentru casă și, după eliminarea stării de urgență, saloanele de înfrumusețare.

*Nu ne referim la marii coloși din industrie, care indiferent de situația economică sau situația sanitară înregistrează mereu profit, ci la companiile care au reușit să își revină după perioada de izolare și să își crească profiturile. 

Firmele de curățenie au fost foarte solicitate în această perioadă

Acum, mai mult ca niciodată, s-a dovedit importanța pe care o are igiena în viața tuturor. Înainte de pandemie, oamenii nu erau atât de atenți la igiena personală sau igiena din propria locuință și la locul de muncă. Această tendință s-a modificat drastic, iar acum putem observa cât de mult cântărește igiena în viața personală, socială sau cea profesională.

Dacă ne referim la mediul business, firmele de curățenie au fost solicitate cu precădere de către companiile mari în diverse perioade ale anului. Acum, pe fondul pandemiei de COVID – 19, antreprenorii sunt mai conștienți ca niciodată de importanța unui mediu de lucru curat și igienizat pentru angajații lor. Astfel, firmele de curățenie au fost mai solicitate ca niciodată în această perioadă. 

„În perioada de izolare, când multe companii au fost închise, am pierdut foarte multe contracte. Cu toate acestea, odată cu redeschiderea companiilor, serviciile noastre de curățenie pentru birouri au fost mai solicitate ca niciodată. În momentul actual, avem contracte cu companii de anvergură care și-au externalizat serviciile de curățenie și le-au lăsat pe mâna experților noștri.” – declară managerul uneia dintre cele mai cunoscute firme de curatenie din Bucuresti și Ilfov, Urgent Curat. 

Venituri spectaculoase pentru firmele de accesorii PVC

Vara anului 2020 a adus multe insecte supărătoare în casele noastre, precum: țânțari, muște și albine. Cum românii au petrecut mai mult timp ca niciodată în propria locuință, se pare că aceștia și-au aplecat mai mult atenția către propriul confort, mai ales dacă ne uităm la veniturile înregistrate de către firmele de accesorii PVC și plase de țânțari. În acest sector, cele mai achiziționate produse au fost plasele de insecte si accesoriile pentru plase de țânțari. 

„Am observat că în această perioadă au crescut mult solicitările pentru kit-urile de plase de insecte care se montează facil, chiar de către cumpărător. În urma ultimelor rapoarte, am putut vedea o creștere exponențială a vânzărilor de pe ramura plaselor de insecte pe care le deținem în portofoliu.” – declară managerul companiei PVCMag. 

Saloanele de înfrumusețare sunt din nou foarte căutate

Se pare că românii, cu precădere doamnele și domnișoarele, nu se lasă nearanjate, mai ales pe timp de vară.  Astfel, în sezonul estival, saloanele de înfrumusețare au reușit să revină pe linia de plutire și chiar să își crească profiturile în mod substanțial. 

„Imediat după redeschiderea saloanelor de înfrumusețare am avut de-a face cu un mare val de clienți dornici să beneficieze de serviciile noastre, atât pe partea de tratamente corporale, cât și pe partea de cosmetică. Acest trend ne-a asigurat revenirea pe piață cu forțe proaspete.” – declară managerul unui lanț de saloane de înfrumusețare din București. 

ExitPOLL
Parteneri
x close