x close

Cum poți slăbi eficient şi sănătos cu dieta semafor

01 Iun 2017   •   11:28
Cum poți slăbi eficient şi sănătos cu dieta semafor Pixabay

Cu trecerea anilor, femeile decid să încerce diferite diete, care nu sunt întotdeauna eficiente. Există o modalitate mult mai simplă care te scapă de kilogramele în plus, respectând consumul unor alimente potrivite.

Conform tvhappy.ro, dieta semafor împarte alimentele în trei categorii, ce corespund culorilor unui semafor. Sunt alimentele din categoria verde, cele care pot fi mâncate în mod liber; alimentele galbene, ce pot fi consumate ocazional şi cu moderaţie; şi alimentele ce corespund culorii roşu, care sunt interzise. Pe scurt, tot ce trebuie să faci este să clasifici alimentele în funcţie de cerinţele acestei diete:

VERDE - În principal legumele şi fructele precum: salată, spanac, ciuperci, fasole verde, ceapă, usturoi, ardei, praz, căpşuni, zmeură, ananas, cireşe, grapefruit, mandarina, portocale, kiwi etc. De asemenea sunt incluse: peşte alb şi pui, lactate cu grăsime, orez brun.

GALBEN - Alimente pe care le poţi consuma cu moderaţie; această categorie include: bananele şi avocado, paine albă, orez şi paste, nuci, fructe uscate, ouă, cartofi şi carne roşie.

ROŞU -Reprezintă categoria de alimente interzise, pe care trebuie să le alungi din dieta ta sau cel puţin să fie consumate foarte ocazional: toate alimentele prăjite, fructe în sirop, cârnaţi, alcool şi bauturi racoritoare, sosuri, produse de patiserie, alimente sărate sau alimente afumate si carnea grasă.

Parteneri
Parteneri
sati