Dieta cu banane la micul dejun. O vedetă a slăbit 10 kilograme în două săptămâni cu acest regim

de Cristina Tudorache    |    21 Iul 2020   •   22:41
Dieta cu banane la micul dejun. O vedetă a slăbit 10 kilograme în două săptămâni cu acest regim Pixabay.com

O farmacistă din Osaka, Japonia, a dezvoltat o dietă special pentru soțul ei, regim pe care acesta l-a făcut celebru după ce i-a dedicat o carte. Cântăreața de origine niponă Kumiko Mori declară că a slăbit 10 kilograme în două săptămâni folosind acest regim extrem de popular.

Dieta cu banane presupune consumarea a 1-2 banane de mărime medie şi a unui pahar cu apă la temperatura camerei, în fiecare zi, la micul dejun. Apa cu banane este o combinaţie reuşită, deoarece ajută digestia şi hidratează organismul.

La restul meselor trebuie să se urmeze următorul principiu: să vă opriți când vă simţiţi doar 80% sătui. E bine să te ridici de la masă, fiindu-ți încă foame. Atunci înseamnă că ai consumat cantități rezonabile, fără riscul de a te îngrășa. În rest, nu există alte restricții pentru prânz și cină, deși, pentru cele mai bune rezultate, este indicat să alegeți alimente și preparate cu puține calorii. De asemenea, evitați sucurile, băuturile alcoolice sau laptele.

Între mese, pentru a vă potoli apetitul puteți alege gustări sănătoase: un măr sau o pară medie, cu migdale; o mână de fructe de pădure, un mix de fructe uscate și nuci, legume crude, o supă de roșii sau un smoothie făcut în casă. Dacă vă e în continuare foame, puteți mânca încă o banană.

După ora 20, este recomandat să nu mai consumați nimic, doar apă la temperatura camerei, acesta fiind un principiu de bază în mai multe diete.

Dieta cu banane la micul dejun. O vedetă a slăbit 10 kilograme în două săptămâni cu acest regim

Printre vedetele care recomandă această populară dietă se numără cântăreața niponă Kumiko Mori, care a declarat că a slăbit 10 kg în două săptămâni, urmând aceste recomandări.

Dieta cu banane a devenit foarte populară în Japonia. Specialiștii explică că enzimele și fibrele din banane contribuie la accelerarea digestiei, cauzând scăderea în greutate. O altă teorie se concentrează asupra amidonului rezistent, un tip de fibră care se presupune că sporește senzația de sațietate și crește arderea grăsimilor. Amidonul rezistent se găsește în mod natural în alimentele cu carbohidrați, cum ar fi bananele verzi, cartofii, boabele și fasolea - dar numai atunci când le consumi la rece. 

Bananele, împreună cu majoritatea fructelor, au fost mult timp o parte din dietele sănătoase și din planurile de scădere în greutate. Dar, deși sunt hrănitoare, nu au proprietăți miraculoase în pierderea în greutate. În cadrul dietei cu banane este important să vă axați pe mese cu calorii puține și consumul regulat de apă.
 
 

Parteneri
x close