×
Antena 3 S.A. utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată pe www.antena3.ro. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.antena3.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.Antena3.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept

Fii alături de noi!

Greţuri sarcină. Cum să scapi de stările de rău din timpul sarcinii

05 Feb 2018   •   11:25
Greţuri sarcină. Cum să scapi de stările de rău din timpul sarcinii 132
Pixabay

Greţuri sarcină. Sarcina este o experienţă mirifică, însă este umbrită de greţurile de gravidă. În prima lună de sarcină, între 50 şi 80% dintre femei se confruntă cu greţurile de dimineaţă. La unele femei acestea se manifestă prin ameţeală, stări de vomă, dureri de cap, dureri de spate, crampe abdominale. De obicei greţurile la gravide apar în primul trimestru de sarcină (săptămânile 4-6), iar unele dintre femei scapă de ele abia după săptămâna a 14-a de sarcină

Greţuri sarcină. Deşi nu se cunoaşte încă ce provoacă greţurile gravidelor, se pare că printre factorii declanşatori se numără sensibilitatea crescută, ridicarea nivelului de progesteron şi încetinirea digestiei. 

Greţuri sarcină. Simptomele nu sunt foarte confortabile, însă nici nu le poţi ocoli, aşa că vor prinde oricând bine nişte remedii pentru a scăpa de stările de rău. 

1. Evită locurile cu temperatură ridicată pentru că pot declanşa starea de vomă. Când găteşti porneşte un ventilator. 

2. Evită ameţeala ridicându-te încet dimineaţa din pat. Odihneşte-te cât mai mult şi vei scăpa de stres. Acesta se accentuează când eşti obosită. 

3. Evită condimentele, prăjelile şi alimentele grase. Pe lângă cele trei mese principale, este recomandat să ai câteva gustări mai mici, decât o gustare  mare.

Citeste continuarea pe SFATULPARINTILOR. RO.

sati