x close

DIETĂ. Cura de slăbire cu care a slăbit Amalia Năstase 12 kilograme în doar 30 de zile. Cum poți să obții silueta la care visezi

15 Sep 2019   •   17:17
DIETĂ. Cura de slăbire cu care a slăbit Amalia Năstase 12 kilograme în doar 30 de zile. Cum poți să obții silueta la care visezi

DIETĂ. Amalia Năstase a demonstrat că poate să slăbească, iar rezultatele sunt mai mult decât vizibile. Fosta soție a lui Ilie Năstase a spus care este dieta pe care o ține și cu care slăbit 12 kilograme în doar 30 de zile.

DIETĂ. Doar 28 de zile durează să obții silueta la care visezi. Dieta oloproteică este una dintre cele mai noi diete și presupune un regim alimentar din care excludem în totalitate zahărul și carbohidrații.

DIETĂ. Explicația rezultatului final e simpă. Medicul Giuseppe Castaldo spune că atunci când corpul nu mai primește zaharuri consumă propriile rezerve de grăsime. Atenție, există și contra indicații. Persoanele care au diabet zaharat de tip 1 și cele care suferă de aritmie caridacă nu își pot impune aceste restricții alimentare.

DIETĂ. ”Dieta oloproteică este o dietă cu o cotă proteică normală, grăsimi foarte puține, dar cel mai important este că se bazează pe zero zahăr. Atunci când nu dăm zahăr corpului, corpul trebuie să utilizeze un alt element nutritiv, iar acesta este propria grăsime, așadar se adaptează să utilizeze propriile rezerve, sub forma unor substanțe care se numesc cetone. Trebuie luat în considerare faptul că fiecare kilogram de grăsime înseamnă 7.000 de calorii, deci pierderea unui kilogram pe săptămână este deja mult, însă în această dietă poți să pierzi mult mai mult, chiar 8-9-10 kilograme, o parte reprezentând apă.

DIETĂ. Adesea pacienâii rețin foarte multăă apă, iar etapa inițială a unei diete ketogenice înseamnă de fapt o pierdere importantă de apă.”, a spus Giuseppe Castaldo.

DIETĂ. Alimentele interzise în timpul dietei: fructe, paste, pâine, biscuiți, cereale, orez.

DIETĂ. Regăsim aportul proteic necesar în shake-urile de la micul dejun și de la cină, care mai conțin și minerale și fibre, iar prânzul constă în firptură asezonată cu leguminoase.

DIETĂ. Toate detaliile în materialul de mai jos:

Citeşte mai multe despre:

Numai de bine
Parterneri
Parterneri
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri!
Nu, multumesc Accept
sati