×
Antena 3 S.A. utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată pe www.antena3.ro. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.antena3.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.Antena3.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept

Fii alături de noi!

Ce alimente sănătoase pot deveni dăunătoare dacă nu le consumi corect

27 Mar 2018   •   20:57
Ce alimente sănătoase pot deveni dăunătoare dacă nu le consumi corect 132
Foto: Pixabay.com

În goana după sănătate, se poate întâmpla să ajungi să consumi într-un mod greșit alimentele care aparent ar trebui să-ți facă bine. Iată câteva exemple care ar trebui să te pună pe gânduri.

- Semințele și nucile, cu moderație. Bogate în grăsimi sănătoase, fibre, proteine și vitamine, semințele și fructele oleaginoase – semințe de floarea soarelui, de bostan, migdale, alune etc. – sunt extrem de sănătoase și este recomandat să le adaugi în dieta ta. Ele îți pot face însă, rău dacă le consumi în exces, fiindcă au o valoare energetică mare, ducând la formarea de depozite adipoase. De aceea, trebuie să știi care este cantitatea zilnică recomandată, specifică.

- Fructele uscate, de evitat. Ce poate fi mai sănătos decât fructele în stare crudă? Fructele uscate trebuie însă consumate în cantități mai mici, susțin nutriționiștii. Deși pot fi o sursă bună de fibre, potasiu și fier, acestea nu asigură hidratarea organismului și oferă o mulțime de calorii. În plus, aproape toate fructele uscate conțin fructoză într-o cantitate dublă sau chiar triplă față de sucul proaspăt de fructe. Excesul de fructoză este rapid transformat de ficat în trigliceride, ceea ce duce la acumularea kilogramelor nedorite.

- Cerealele rafinate, lipsite de proprietăți. Cerealele reprezintă cel mai popular mic dejun, însă multe dintre ele conțin adaos de vitamine și minerale obținute pe cale industrială, puțin folositoare pentru organism, deoarece acesta nu le poate asimila în totalitate. Cerealele rafinate îți pot potoli foamea, dar în urma procesului industrial de obținere, ele își pierd aproape în totalitate calitățile nutriționale. Alege-le în schimb pe cele integrale, organice și fără adaos de zahăr sau coloranți, scrie clickpoftabuna.ro.


sati