×
Antena 3 S.A. utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată pe www.antena3.ro. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.antena3.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.Antena3.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept

Fii alături de noi!

Ce se întâmplă în organism dacă mănânci zilnic patru migdale

23 Mar 2019   •   11:57
Ce se întâmplă în organism dacă mănânci zilnic patru migdale 132
Foto: Pixabay.com

Migdalele sunt alimente excelente care pot fi consumate zilnic datorita continutului ridicat de proteine, vitamine si fibre.  Mancate regulat, migdalele pot reduce riscul de a dezvolta anumite probleme de sanatate precum cancerul, boli de inima, obezitate si diabet de tip 2.

Chiar daca migdalele au in componenta lor grasimi, trebuie spus ca este vorba despre grasimi sananoase, mononesaturate care te fapt protejeaza sanatatea inimii. Insa trebuie consumate cu moderatie.

Iar numai 4 migdale pe zi pot face adevarate minuni in ceea ce priveste sanatatea ta. Ele furnizeaza 3.5 g de fibre, 6 g proteina si 9 g de grasimi mononesaturate. De asemenea, ofera o cantitate importanta de vitamina E, magneziu si mangan. Totodata, in continutul lor se regasesc, in cantitati mici, cupru, calciu, riboflavina, fier, zinc si fosfor.

Iata cele mai importante 7 beneficii pentru sanatate de care te vei bucura daca mananci zilnic 4 migdale.

1. Nivele sanatoase ale colesterolului

Migdalele sunt excelente pentru reducerea LDL (colesterolul rau) si cresterea HDL (colesterolul bun). Asa cum se stie, un nivel ridicat al LDL creste riscul de a te confrunta cu diverse afectiuni precum atac de cord, atac cerebral ori afectiuni ale arterelor.
Cand inlocuiesti cu migdale cipsurile ori dulciurile, vei reduce nivelul colesterolului rau cu pana la 10%. In plus, organismul tau va primi si vitamina E si flavonoide. Toate acestea previn acumularea de placa pe peretii vaselor sanguine ceea ce inseamna eliminarea riscului de infundare a vaselor de sange.

2. Par mai puternic si mai stralucitor

Migdalele contin toate vitaminele si mineralele necesare imbunatatirii sanatatii parului. Pentru stimularea cresterii, migdalele contin magneziu si zinc. Vitamina E are proprietati antioxidante care reduc stresul oxidativ si fac firul de par mai puternic. Iar vitamina B ingroasa firele si ofera o stralucire naturala parului.
De asemenea, daca masezi scalpul cu ulei de migdale vei preveni aparitia matretii si vei hrani direct parul. Uleiul de migdale a fost utilizat inca din Egiptul antic pentru ingrijirea atat a parului cat si a pielii.

3. Reduce riscul de boli de inima

Migdalele contin multe substante benefice care sprijina sanatatea inimii. Grasimile mononesaturate, spre exemplu, poti tine sub control nivelul colesterolului rau. Insa fibrele, vitamina E, omega 3 si sterolii, toate acestea sub benefice inimii.
Migdalele sunt si o sursa nemaipomenita de l-arginina, substanta ce face ca peretii vaselor de sange sa devina mai flexibili si, prin urmare, sunt sanse mai mici sa se formeze cheaguri de sange care sa blocheze fluxul sanguin si sa se ajunga la atac de cord.

Citeste continuarea pe SFATULPARINTILOR. RO.
 

credite ipotecare VreauCredit.ro

Biletul Zilei
Ponturi Pariuri
Case de Pariuri
sati