×
Antena 3 S.A. utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată pe www.antena3.ro. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.antena3.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.Antena3.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept

Fii alături de noi!

DIETA. Ce mâncăm sau cât mâncăm? Răspunsul îți va aduce o siluetă de invidiat

de 12 Oct 2018   •   16:37
DIETA. Ce mâncăm sau cât mâncăm? Răspunsul îți va aduce o siluetă de invidiat 132
Foto: Pixabay.com

DIETA. Ce mâncăm sau cât mâncăm? Pune în practică răspunsul la această întrebare,  vei avea o siluetă de invidiat şi o sănătate de fier!
Cât de mult contează porţia de mâncare pentru un stil de viaţă sănătos?

DIETA. Ştim cu toţii câteva reguli de bază într-o dietă: contează procentul de nutrienţi naturali, procentul de alimente procesate, orele la care mâncăm, raportul de grăsimi, carbohidraţi şi proteine.

DIETA. Mâncatul cu moderaţie este o modalitate eficientă pentru a pierde în greutate, asta deja ştim. Dar porţia noastră de mâncare trebuie să devină parte a unui stil de viaţă sănătos, echilibrat, nicidecum parte a unei diete mai mult sau mai puţin restrictivă.

DIETA. Specialiştii recomandă să alegem o alimentaţie sănătoasă, cu puţine calorii, uşor de digerat, în loc să restricţionăm cantitatea consumată.

DIETA. Deisgur, contează şi porţia de mâncare, dar, dacă păstrăm porţii mici, şansele sunt să ne fie foame într-una, sabotând astfel un stil de viaţă sănătos.

DIETA. Persoanele cu o bună educaţie în nutriţie aleg să mănânce mult cantitativ, fără ca dieta să fie în detrimentul sănătăţii şi fără a duce la acumularea de kilograme în plus.

DIETA. A consuma o dietă hipo-calorică, dar densă în nutrienţi, precum salate (atenţie la sosurile dressing!), ne poate ajuta să slăbim, pentru că vom alege alimente sănătoase, în detrimentul bombelor calorice, scrie secretele.com.

sati