×
Antena 3 S.A. utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată pe www.antena3.ro. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.antena3.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.Antena3.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept

Fii alături de noi!

DIETA CRONO. Scapi de 5-7 kilograme în două săptămâni. Secretul constă în orele la care mâncăm

10 Mai 2019   •   12:51
DIETA CRONO. Scapi de 5-7 kilograme în două săptămâni. Secretul constă în orele la care mâncăm 132
Foto: Pixabay.com

DIETA. Numita si dieta dupa ceas, aceasta dieta va garanteaza pierderea a 5 – 7 kilograme in 2 saptamani, respectand in acelasi timp principiile unei alimentatii sanatoase si echilibrate, fara a va cauza senzatia de foame atat de chinuitoare ce poate aparea in timpul unui regim de slabire.

DIETA. Va propunem o varianta tipica de meniu pe baza careia iti poti diversifica planul nutritional pe parcursul unei saptamani de dieta. Desi pare ciudat, micul dejun trebuie sa fie bogat in alimente cu continut crescut de lipide. Acesta evita senzatia de oboseala care apare de obicei cu cateva ore inaintea pranzului.

DIETA. MIC DEJUN:

- 20 grame de unt. Ceai sau cafea, fara lapte sau zahar.

- 70 grame de paine (contine zaharuri lente care sunt un excelent carburant pentru organism).

- 100 grame de branza la alegere (poti varia cat de mult doresti, este permis consumul oricarui tip de branzeturi).

DIETA.  De evitat: alimentele care contin zaharuri rapide (produse de patiserie, cereale cu adaos de zahar).

DIETA. Pranzul va fi bazat pe proteine animale si carbohidrati, nefiind insa foarte consistent, pentru a nu-ti produce senzatia de oboseala si de somn, scrie retete-slabit.net.

sati