×
Antena 3 S.A. utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată pe www.antena3.ro. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.antena3.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.Antena3.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept

Fii alături de noi!

DIETA de weekend. Cum să slăbești sănătos

16 Iul 2019   •   10:50
DIETA de weekend. Cum să slăbești sănătos 132
Foto: Pixabay.com

DIETA. De-a lungul timpului s-a tot vorbit de diete, exerciţii, reguli şi diferite alte modalităţi eficiente de a slăbi. De data aceasta, un subiect care ne-a atras atenţia este dieta de weekend. Ce presupune şi care sunt regulile ne putem da seama încă din denumire. Ideea este simplă: în 80% din timp se presupune că trebuie să mâncăm sănătos, iar în restul de 20% suntem liberi să consumăm orice ne dorim. Mai exact, şapte zile ai un meniu mai strict şi sănătos, în timp ce weekend-ul este dedicat plăcerilor nevinovate. Un lucru trebuie luat în vedere. Modul în care funcţionează această dietă, diferă de la o persoană la alta.

DIETA. Principiul de bază al acestei diete este acela că jumătate din farfurie trebuie să conţină fructe şi legume, iar cealalaltă jumătate trebuie să conţină grâu întreg, proteine şi produse lactate slabe în grăsimi. Încearcă să limitezi grăsimile saturate şi zahărul adăugat.

DIETA. Legume. Fie că alegi să le consumi proaspete, la conservă sau congelate, ai grijă ca farfuria ta să fie cât mai colorată. În felul acesta vei consuma diferiţi nutrienţi, dar trebuie să te mai preocupe încă un aspect: extra caloriile luate din sare, ulei şi sosuri.

DIETA. Grâu întreg. Când vorbim de grâu întreg ne gândim clar la făinoase şi produse precum pâine, orez, quinoa. Ideal este să evităm produsele din făină albă.


sati