×
Antena 3 S.A. utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată pe www.antena3.ro. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.antena3.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.Antena3.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept

Fii alături de noi!

DIETĂ. La ce oră trebuie să mănânci ca să slăbești eficient

13 Dec 2018   •   10:52
DIETĂ. La ce oră trebuie să mănânci ca să slăbești eficient 132
Foto: pixabay.com

DIETĂ. Urmezi o dietă foarte strictă, mănânci zilnic alimente sănătoase, dar tot nu reușești să slăbești? Nu trebuie să te panichezi, pentru că explicația ar putea fi mai simplă decât crezi. Oamenii de știință spun că este extrem de important nu doar ce mănânci, ci și când mănânci. Tot ce trebuie să faci este să te organizezi puțin și să te uiți cât mai des la ceas.

DIETĂ. Un studiu al Universității Harvard (SUA) arată faptul că dacă nu respecți un program corect al meselor nivelul zahărului din sânge poate crește cu până la 18%, conform womenshealthmag.com. Rezultatul, spun cercetătorii, înseamnă creșterea hormonului insulină, responsabil de stocarea grăsimilor. Iată ce trebuie să faci pentru a evita acest lucru și care sunt intervalele la care trebuie să iei mesele zilnice.

DIETĂ. Micul dejun între 6:00 și 9:45

Prima masă a zilei este și cea mai importantă, iar cercetările arată că, într-o proporție covârșitoare, este esențială în procesul de slăbire. Un studiu al Registrului Național al Controlului Greutății (SUA) ne arată că 78% dintre persoanele participante mănâncă zilnic micul dejun. Acestea au slăbit, în medie, 30 de kilograme, și și-au păstrat greutatea pentru o perioadă de cel puțin 5 ani și jumătate. Astfel, specialiștii spun că este foarte important să consumi, în fiecare zi, un mic dejun bogat în proteine, în intervalul 6:00 și 9:45.

Un mic dejun sănătos reduce riscul de acumulare a grăsimilor și oferă sațietate pe parcursul zilei, scăzând probabilitatea consumării de alimente nesănătoase.

DIETĂ. Gustarea dintre mese, la 2-4 ore după micul dejun

Această gustare nu este obligatorie, mai ales dacă micul dejun a fost suficient de sățios. Dacă totuși simți nevoia unei gustări așteaptă cel puțin două ore, pentru a da organismului tău timpul necesar de a absorbi alimentele de la masa de dimineață.

DIETĂ. Masa de prânz trebuie să fie programată până în ora 15:00

Extrem de tentantă, masa de prânz reprezintă o provocare pentru oricine vrea să slăbească. Din nou, timingul este esențial. O cercetare, efectuată pe 1287 de persoane supraponderale,  publicată în Jurnalul American de Nutriție Clinică, arată fără echivoc faptul că masa de prânz, dacă este mâncată devreme, ajută la pierderea kilogramelor. Orice ai face, nu depăși niciodată ora 15:00!

Mai multe pe slabsaugras.ro.

 

sati