DIETA low. Slăbești rapid și sigur în doar o săptămână

17 Dec 2019   •   10:34
DIETA low. Slăbești rapid și sigur în doar o săptămână Foto: Pixabay.com

Dieta low-carb nu inseamna o dieta fara fibre, legume sau fructe, asa cum este adesea lasat sa se inteleaga din discursul contestatarilor ei.

DIETA. Inseamna doar o dieta fara cantitati uriase de glucoza, dextroza, fructoza, dar si amidon. Pe langa carne, peste, oua, lactate, acest regim alimentar include o varietate de produse vegetale, intre care tot soiul de verdeturi – spanac, salata etc. – broccoli, conopida, varza, anghinare, morcovi, casraveti, dovlecei, ciuperci, sparanghel, mere, portocale, lamai, kiwi, afine, coacaze, capsune, dar si oleaginoase (migdale, nuci, seminte de floarea-soarelui etc.)

DIETA. In cazul in care ai nevoie de mai multa energie si vrei sa urmezi o varianta mai putin drastica a dietei low-carb, atunci poti consuma si cartofi, gulii, telina, cartofi dulci si alti tuberculi, dar si orez, ovaz, quinoa, linte, fasole rosie sau neagra, naut, mazare. Insa fara exagerare. De asemenea, ai unda verde intermitenta pentru ciocolata neagra, cu un continut de peste 70% cacao, precum si pentru vinul rosu sec.

DIETA. In cadrul dietei low-carb nu au ce sa caute urmatoarele:

- Zaharul: racoritoarele, sucurile de fructe, bomboanele, prajiturile, inghetata etc.

- Cerealele cu gluten: produsele din grau, orz, secara.

- Gasimile trans: uleiurile hidrogenate sau partial hidrogentate, scrie slabsaugras.ro.

Parteneri
x close