x close

DIETA pe vârstă. Cum să slăbești ușor și sănătos la 40 de ani?

08 Ian 2020   •   18:23
DIETA pe vârstă. Cum să slăbești ușor și sănătos la 40 de ani? Foto: Pixabay.com

DIETA. Organismul femeii se schimbă o dată cu vârsta, metabolismul devine tot mai leneş, modificările hormonale influenţează starea de spirit, forma corporală şi sănătatea, iar sistemul digestiv nu mai funcţionează ca în tinereţe.

DIETA. Între 30 şi 40 de ani, activităţile zilnice sunt intense, alergaţi între serviciu, şcoală, grădiniţă şi cumpărături, iar responsabilităţile nu mai sunt aceleaşi ca la 20 de ani. Pe deasupra, naşterea primului copil v-a lăsat cu câteva kilograme în plus, de care nu mai puteţi scăpa aşa de uşor. Pe scurt, aveţi un stil de viaţă total diferit şi alte priorităţi.

DIETA. Totuşi, puteţi să faceţi ceva în această privinţă:

- hidrataţi-vă intens

- nu săriţi peste micul dejun

- luaţi trei mese pe zi

- consumaţi la cină doar salată şi carne slabă

DIETA. Dacă urmaţi vreo dietă, aceasta trebuie asociată cu exerciţii de fitness şi de întreţinere corporală, deoarece procesele de îmbătrânire şi problemele de circulaţie încep să apară dacă nu vă îngrijiţi.

DIETA. Tot în această perioadă, consumul energetic e mai mic, aşa că aveţi nevoie de mai multe vitamine pentru menţinerea vitalităţii. O alimentaţie corectă, împărţită în trei mese pe zi, îi permite organismului să se relaxeze şi să nu ia măsuri de depozitare pentru zilele mai negre.

DIETA. Micul dejun trebuie să fie consistent şi să conţină lactate, ceva dulce în cantitate mică, un fruct şi cât mai puţine făinoase, excluzând alimentele grase.

DIETA. Masa de prânz poate consta într-o bucăţică de carne slabă, pui sau peşte, pe grătar sau la cuptor, un ou (dar nu zilnic), legume proaspete ori preparate, orez (are proprietatea de a potoli foamea), iaurt şi fructe. Chiar dacă aportul de lipide trebuie limitat, nu renunţaţi la ulei, deoarece este bogat în acizi graşi esenţiali, şi la unt, generos în vitaminele A şi D.

DIETA. La cină consumaţi supă de legume, crudităţi, brânză slabă şi fructe. Seara nu trebuie să mâncaţi copios, căci digestia în timpul nopţii vă afectează somnul, scrie doctorulzilei.ro.

Citeşte mai multe despre:

dieta
Parterneri
Parterneri
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri!
Nu, multumesc Accept
sati