×
Antena 3 S.A. utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată pe www.antena3.ro. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.antena3.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.Antena3.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept

Fii alături de noi!

DIETA. Regimul de vis: slăbeşti mâncând pâine

27 Feb 2019   •   16:53
DIETA. Regimul de vis: slăbeşti mâncând pâine 132
Foto: Pixabay.com

DIETA. Am tot ţinut regimuri de slăbire, dar pentru că nu aveam voie să consum niciun gram de pâine… nu am ajuns la rezultatele visate.

DIETA. Aşa că, nu ar trebui să vă mire faptul că am întrebat specialişti în domeniu dacă există vreun regim de slăbire în care pâinea să fie permisă. Nu am apucat încă să încerc această dietă, însă tipa care mi-a oferit detalii despre această cură a reuşit să slăbească mai bine de 14 kilograme şi nu are de gând să se oprească până când nu mai topeşte încă pe atât.

DIETA. Dacă şi voi v-aţi chinuit cu diete care mai de care mai frivole, merită să citiţi acest articol şi să vedeţi dacă această dietă este pe placul vostru. Vă spun din start că nu veţi avea voie să mâncaţi câtă pâine vă doriţi, dar măcar veţi consuma cât să vă faceţi pofta. Mesele cu siguranţă vor fi mai săţioase, iar seara nu vă veţi mai gândi numai la mâncarea din frigider.

DIETA. Luni:

Mic dejun: o cană de lapte dulce,un ou şi o felie de pâine prăjită;

Gustare: o prună;

Masa de prânz: o friptură de 150 de grame de carne de pui, curcan sau vită preparată pe grătar sau la aburi, alături de o roşie.

Gustare: jumătate de pară.

Cina: supă de varză, o omletă făcuta dintr-un ou,o felie de pâine prăjită şi 250 de grame de pepene roşu, scrie clicksanatate.ro.

credite ipotecare VreauCredit.ro

Biletul Zilei
Ponturi Pariuri
Case de Pariuri
sati