×
Antena 3 S.A. utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată pe www.antena3.ro. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.antena3.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.Antena3.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept

Fii alături de noi!

DIETĂ. Slăbește sănătos cu un regim recomandat de un medic nutriționist

21 Apr 2019   •   20:05
DIETĂ. Slăbește sănătos cu un regim recomandat de un medic nutriționist 132
Foto: Pixabay.com

DIETĂ. Câteva schimbări cheie în alimentaţie şi un stil de viaţă activ sunt primii paşi pentru a arăta bine în costumul de baie. Medicul nutriţionist Luminiţa Florea îţi care sunt regulie de care trebui să ţii cont pentru a obţine silueta mult visată.

DIETĂ. Adoptă aceste reguli de slăbit sănătos şi vei vedea rapid rezultatele!

DIETĂ. 1. Putem slăbi dacă optăm pentru o dietă echilibrată şi sănatoasă, cu trei mese principale (mic dejun, prânz şi o cină uşoară, până în ora 18 - maximum ora 20), cu una-două gustări de întărire a organismului între mese, în total trei-patru mese pe zi. Scăderea în greutate trebuie să se producă până la valoarea ideală, fără a se forţa organismul cu cifre greu de susţinut, explică medicul nutriţionist Luminiţa Florea pentru Gândul. 

DIETĂ. 2. Mesele trebuie să asigure un aport caloric de 25-30 kcal/ kg corporal/ zilnic, cu o varietate mare de nutrienţi, dar cu reducerea caloriilor provenite din grăsimi saturate şi glucide rafinate (carne grasă - de porc, miel, raţă, gâscă, creier, ficat, rinichi, inimă; tocături - salam, parizer, pateu, cârnaţi, crenvurşti, slănină, conserve de carne, produse de patiserie cu carne, supe şi sosuri din conserve, salate sau paste de icre, peşte şi carne prăjită sau stil pane, sărăţele, covrigei, produse de patiserie, snacksuri, chipsuri, cartofi prăjiti, croissante, fursecuri, gogoşi, prăjituri, ciocolată);

DIETĂ.3. Sportul este bine venit, dar e necesar să păstrăm un ritm care poate fi susţinut pe termen lung, cam de trei ori pe săptămână sport intens, durata unei şedinţe să fie de 50-60 minute, iar în restul zilelor activităţi uşoare - medii (plimbare, dans, înot etc.);  


sati