×
Antena 3 S.A. utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată pe www.antena3.ro. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.antena3.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.Antena3.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept

Fii alături de noi!

DIETA VERDE. Ce legume îți accelerează metabolismul

28 Mar 2019   •   14:23
DIETA VERDE. Ce legume îți accelerează metabolismul 132
Foto: Pixabay.com

Legumele verzi sunt extraordinare atât pentru starea ta generală de sănătate, cât şi pentru siluetă. Acestea conţin antioxidanţi, vitamine, minerale şi alte substante benefice pentru organism. Nutriţioniştii le recomandă tot timpul în diete, deoarece au efect detoxifiant şi contribuie la topirea stratului de grăsime. Dieta cu legume verzi îţi îmbunătăţeşte digestia şi accelerează metabolismul în favoarea pierderii în greutate.

Regula principală a acestei diete – consumă cât de multe legume şi fructe pentru a-ţi accelera metabolismul. Această dietă este perfectă pentru persoanele care iubesc fructele, legumele şi cerealele integrale. Dacă ţi se pare dificil să consumi legume verzi şi la masa de prânz şi la cea de seară încearcă să faci o supă!

Legume permise: castravete, sparanghel, ţelină, rucola, kale (varză creaţă), ardei verde, fasole verde, broccoli, praz, mazăre, gulie, varză, morcovi, ridichi, andive, salată verde, conopidă, spanac, ştevie, leurdă, plante aromatice (pătrunjel, mărar, busuioc, cimbru, oregano). 

Mănâncă legumele doar crude, fierte, preparate la aburi şi sub formă de suc.

Pe lângă faptul că te ajută să arzi grăsimile, Diete Verde contribuie şi la curăţarea organismului de toxine. Ingredientele din această grupă au cea mai scăzută valoare energetică, dar îţi conferă senzaţia de saţietate fără kilograme în plus, scrie csid.ro

credite ipotecare VreauCredit.ro

Biletul Zilei
Ponturi Pariuri
Case de Pariuri
sati