×
Antena 3 S.A. utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată pe www.antena3.ro. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.antena3.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.Antena3.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept

Fii alături de noi!

Efect nebănuit al brânzei feta asupra organismului

15 Mar 2019   •   11:00
Efect nebănuit al brânzei feta asupra organismului 132
Foto: Pixabay.com

Daca vrei sa mananci o branza cu adevarat sanatoasa, atunci branza feta ar trebui sa fie alegerea ta. Branza feta este facuta din lapte de oaie sau de capra (sau chiar combinatia lor) si ofera organismului o multime de nutrienti. Branza feta este usor de digerat si este mai putin alergenica decat telemeaua de vaca, de exemplu.Evita, totusi, branza feta facuta din lapte pasteurizat si tine cont ca este destul de sarata si contine grasimi saturate. Deci, consum-o cu moderatie, nu in fiecare zi.

Tipuri de feta feta

Cuvantul „feta” folosit de greci pentru a descrie acest tip popular de branza vine din italienescul „fetta” care inseamna „felie”. Desi Uniunea Europeana a stabilit anumite standarde pentru ca un anumit tip de branza sa poata fi denumit „feta”, exista preparate care pot fi facute din lapte de vaca sau de bivolita.

O portie de branza feta (28 g) contine:

– 74 de calorii

– 6 g grasime

-1,2 g carbohidrati

– 4 g proteine

– 1 g zahar

– 0,2 mg riboflavina/vitamina B2 (14% DZR – doza zilnic recomandata)

– 140 g calciu – 14% DZR

– 312 mg sodiu – 13% DZR

– 94 mg fosfor – 9% DZR

– 0,5 mg vitamina B12 (8% DZR)

– 0,1 mg vitamina B6 (6% DZR)

– 4,2 mg seleniu (6% DZR).

Iata 7 beneficii ale branzei feta.

1. Protejeaza impotriva cancerului

Unul dintre cele mai intrigante beneficii ale branzei feta este protectia impotriva cancerului. Fiind o sursa bogata de calciu, combinata cu vitamina D, aceasta ajuta la protejarea organismului de cancer. Atentie, insa, daca exista o deficienta de magneziu, calciul nu mai poate fi absorbit in conditii optime.

2. Protejeaza oasele

Pentru a beneficia de elementele nutritive ale branzei feta, aceasta ar trebui sa fie realizata din lapte nepasteurizat. Prin pasteurizare, laptele de vaca, de exemplu, isi pierde mare parte din calciu. Pentru o si mai mare sursa de calciu, poti consuma alimente alcaline precum patrunjel, spanac, zucchini.

3. Imbunatateste sistemul imunitar

O proteina din branza feta (histidine), combinata cu vitamina B6 elibereaza in organism o molecula denumita histamina. Desi aceasta face parte din procesul inflamator al organismului, in cantitate mica ea stimuleaza functionarea sistemului imunitar.

Citeste continuarea pe SFATULPARINTILOR. RO.
 

 

credite ipotecare VreauCredit.ro

Biletul Zilei
Ponturi Pariuri
Case de Pariuri
sati