Antena 3 CNN Actualitate Media Drepturile TV pentru următoarele trei sezoane din Liga I, vândute pentru mai mult de 100 de milioane de euro

Drepturile TV pentru următoarele trei sezoane din Liga I, vândute pentru mai mult de 100 de milioane de euro

Drepturile TV pentru următoarele trei sezoane din Liga I, vândute pentru mai mult de 100 de milioane de euro
Sursa foto: Foto: Intact Images
27 Iun 2011   •   14:25

Dumitru Dragomir a anunţat astăzi, într-o conferinţă de presă organizată la LPF, numele televiziunii care a achiziţionat cele şase pachete rămase nevîndute la ultima licitaţie pentru Liga I.

Suma este de peste 45 de milioane de euro, cu TVA inclus. RDS&RCS, partenerul nostru serios şi bun, a cumpărat restul pachetelor, încadrându-se în cerinţele europene de concurenţă. Am executat exact ce a spus Consiliul Concurenţei şi Comisia Europeană. RDS a fost singura care s-a înscris în această licitaţie. Eu sunt încăpăţânat, am ţinut de preţuri şi am crescut suma totală la peste 100 de milioane de euro, cu TVA inclus. Contractul este confidenţial, dar vă pot spune că cluburile primesc în plus o sumă mare de tot, de ordinul milioanelor de euro, datorită acestor negocieri”, a declarat Dragomir.

Preşedintele Ligii profesioniste consideră că este un mare succes faptul că, într-o perioadă de criză, a fost obţinut un astfel de preţ pentru meciurile din Liga I şi a anunţat că stabilirea ţintarului pentru viitorul sezon va avea loc între 4 şi 7 iulie.

Deşi Dumitru Dragomir a evitat să anunţe cifrele noului acord semnat cu RDS&RCS, Ioan Bendei, reprezentantul companiei, a dezvăluit suma pentru care cele şase pachete rămase au fost achiziţionate.

Oferta noastră este de 55,8 de milioane de euro, cu TVA cu tot. Cred că este o ofertă corectă pentru timpurile de acum. Noi am depus-o în termenul solicitat. Nu ştim încă dacă se aprobă sau nu, a rămas ca dânşii să hotărască în Adunarea Generală”, a spus Bendei pentru Mediafax, la ieşirea de la negocierile cu LPF.

La licitaţia organizată de Liga profesionistă pe data de 4 aprilie, numai trei pachete din cele nouă puse în vânzare au fost adjudecate. Astfel, RCS&RDS a câştigat primul pachet de meciuri, Romtelecom, pe cel de-al doilea, iar Antena 1, pe ce de-al optulea, pentru celelalte pachete nelicitând nimeni.

×
Parteneri
Sondajul care lămureşte mascarada politică
x close