Antena 3 CNN High Tech Reclamă agresivă. Google îşi promovează tableta pe pagina de pornire

Reclamă agresivă. Google îşi promovează tableta pe pagina de pornire

Reclamă agresivă. Google îşi promovează tableta pe pagina de pornire
de N.B.    |    29 Aug 2012   •   17:04

"Pe pagina de pornire Google sau pe rezultatele căutării nu vor apărea nici un fel de bannere de publicitate. Nu vor exista anunţuri colorate, adverturi grafice sau alte anunţuri zburătoare pe site-ul Google. Niciodată.", scria Marissa Mayer, unul dintre vicepreşedinţii departamentelor Google, pe blogul oficial, în 2005.

Google s-a mai colorat din 2005 până în 2012, schimbându-şi logo-ul în doodle-uri prin care a omagiat personalităţi de marcă ale lumii, a sărbătorit sau comemorat evenimente importante din istoria omenirii, însă nu s-a dezis de ceea ce scria Mayer, actual membru al conducerii Yahoo.

Totul până la produsele proprii. În urmă cu aproximativ un an, Google a introdus o linie de 46 de caractere sub butoanele de căutare, prin care anunţa lansarea unui telefon mobil. Pagina de pornire a fost folosită şi pentru promovarea reţelei de socializare Google+, însă pagina simplă, consacrată de principalul motor de căutare al Internetului, a fost ferită de publicitatea agresivă.

Cu Nexus 7, însă, Google s-a abătut de la propriile reguli. În cursul zilei de marţi, pagina de pornire a Google a avut o surpriză pentru utilizatorii ei, o reclamă animată la noua tabletă pe care o lansează.

Cu textul de promovare "Locul de joacă s-a deschis. Noua tabletă Google la 199$" Google îşi trimitea utilizatorii direct pe o pagină de produs a tabletei pe Google Play şi a oferit şi o animaţie drept preview.

Speculaţiile privind motivele pentru care Google simte nevoia să îşi facă reclamă pe cel mai vizitat site din lume se aduc în disuţie verdictul favorabil Apple în lupta cu Samsung, lansarea noului Kindle sau zvonurile despre lansarea iPad Mini.





×
Parteneri
Ministrul Agriculturii, prima reacție în scandalul puilor vopsiţi
x close