Antena 3 CNN Life Știinţă Dovezile care demonstrează că EXISTĂ viaţă extraterestră

Dovezile care demonstrează că EXISTĂ viaţă extraterestră

Sursa foto: Foto: bigthink.com
de S.T.    |    12 Sep 2013   •   19:17

Oamenii de ştiinţă din Marea Britanie susţin că au descoperit dovezi credibile ale vieţii extraterestre. Aceştia au trimis un balon la marginea atmosferei şi au capturat, la întoarcerea balonului, mici organisme care provin din spaţiu.

Echipa de cercetători de la Universitatea din Sheffield, condusă de profesorul Chandra Wickramasinghe, susţine că "seminţele vieţii" au fost transportate între planete cu ajutorul meteoriţilor, scrie Daily Mail.

Cercetătorii au trimis în stratosferă un balon, iar când acesta a ajuns la sol, oamenii de ştiinţă au descoperit alge microscopice subacvatice, considerate forme de viaţă extraterestră.

"Entităţile biologice de această natură nu au fost descoperite anterior în stratosferă. Acestea variază de la o colonie de mici bacterii până la două organisme individuale neobişnuite", a spus profesorul Wickramasinghe.

"Prin înţelegerea mijloacelor prin care astfel de particule pot fi transferate de pe Pământ în stratosferă, ele nu ar putea să facă o astfel de călătorie în lipsa unei erupţii vulcanice violente care să fi apărut în ziua prelevării eşantioanelor. Dacă nu există niciun mecanism prin care aceste entităţi ar putea fi ridicate de pe Pământ până în stratosferă, atunci ele au venit de deasupra stratosferei şi au căzut spre Pământ", a explicat cercetătorul.

Infractorii români care au speriat America