Antena 3 CNN Life Știinţă Oamenii de ştiinţă au fost surprinşi de rezultatele acestui studiu. Pericolul din alimentele pe care le considerai sănătoase

05 Mar 2013   •   11:57

Din ce în ce mai multe persoane renunţă la alimentele pregătite sau conservate cu ajutorul materialelor plastice în favoarea celor organice, crezând că această decizie le va îmbunătăţi starea de sănătatea.

Un studiu al oamenilor de ştiinţă americani relevă, însă, un lucru îngrijorător. Cercetătorii de la Universitatea din Washington au scos la lumină rezultate surprinzătoare.

După ce au studiat mai multe familii care se hrăneau numai cu alimente organice au constatat că nivelul de chimicale din corpurile respectivelor persoane era chiar mai mare decât al celor care se hrăneau cu alimente obişnuite.

„Am fost foarte surprinşi de rezultate” a declarat autorul studiului, doctorul Sheela Sathyanarayana.

Studiul a arătat că şi alimentele considerate sănătoase pot fi o sursă de expunere la substanţe chimice şi că este extrem de dificil ca oamenii să evite în totalitate alimentele care le fac rău, informează rodale.com.

"Trebuie să protejăm generaţiile viitoare." Raportul îngrijorător publicat de Organizaţia Mondială a Sănătăţii