Potrivit unui comunicat al Asociaţiei Telefonul Copilului, apelurile efectuate la aceste numere vor fi preluate de specialişti care pot oferi consiliere copiilor cu probleme. Serviciul funcţionează de şapte ani şi în tot acest timp a preluat 1,5 milioane de apeluri dintre care câteva zeci de mii s-au dovedit a fi cazuri reale de abuz.
Cătălina Florea, directorul executiv al Asociaţiei Tefefonul Copilului, a declarat:" 116 111 rămâne prietenul bun al copiilor, aşa cum a fost timp de şapte ani 0800 8 200 200. Cu sprijinul 116 111 vieţile celor mici, a căror copilărie este umbrită de abuzuri, pot intra pe făgaş normal."
Telefonul Copilului este un serviciu telefonic de informare şi consiliere gratuit, unic la nivel naţional, specializat în domeniul protecţiei copilului. Mai multe detalii referitoare la acest serviciu pot fi găsite la adresa web www.telefonulcopilului.ro.
Antena3.ro
Ştiri video recomandate