×
Antena 3 S.A. utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată pe www.antena3.ro. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.antena3.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.Antena3.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept

Fii alături de noi!

Avertisment grav privind siguranța zborurilor. Scrisoarea unui pilot TAROM a ajuns pe masa Consiliului de Administrație al companiei

de A.M.P   •   23 Oct 2019   •   11:23
Avertisment grav privind siguranța zborurilor. Scrisoarea unui pilot TAROM a ajuns pe masa Consiliului de Administrație al companiei 482
Foto: TAROM/Facebook

Lucruri halucinante ies la iveală pe măsură ce scandalul TAROM ia amploare. O scrisoare în zece puncte, în care sunt dezvăluite principalele probleme cu care se confruntă compania aeriană, a ajuns pe masa Consiliului de Administratie al TAROM.

Scrisoarea este semnată de pilotul Valentin Gvinda, cel care a fost desemnat să ocupe postul de director al TAROM, după demiterea Mădălinei Mezei, însă a refuzat oferta de a prelua conducerea companiei.

În scrisoare, pilotul sesizează Consiliul de Administratie că TAROM se confruntă cu un personal subdimensionat care ar putea duce la producerea unor evenimente aviatice majore.

În plus, scrie pilotul Gvinda, pierderile estimate ale companiei pe 2019 sunt, de fapt, duble, iar DNA ar fi intrat pe fir în ceea ce privește achiziția unor avioane. Cu toate acestea, TAROM nu a trimis nici până acum un răspuns oficial procurorilor anticorupție, în acest caz.

Pilotul Valentin Gvinda mai scrie, în scrisoarea ajunsă pe masa Consiliului de Administrație al TAROM, că a sesizat majorări salariale nejustificate prin acte, că nu există o strategie a curselor și nici nu s-a făcut procesul de predare-primire de la fosta șefă TAROM, Mădălina Mezei.

Mădălina Mezei a fost demisă din funcţia de director general al companiei aeriene TAROM, iar Consiliul de Administrație l-a desemnat director interimar pe Valentin Gvinda. După ce a fost demisă, Mezei a acuzat că ministrul interimar al Transporturilor, Răzvan Cuc, i-ar fi cerut să țină la sol mai multe avioane în ziua moțiunii de cenzură, astfel încât unii parlamentari să nu poată ajunge la București pentru votul din Parlament.

Mădălina Mezei, fost director general al TAROM, la DNA

Ulterior, Mădălina Mezei a fost chemată la DNA, pentru a da declarații în calitate de martor într-un dosar deschis de procurorii anticorupție pe această temă.

Pe de altă parte, premierul demis Viorica Dăncilă a dispus trimiterea Corpului de control al prim-ministrului la Ministerul Transporturilor şi la Compania Naţională de Transporturi Aeriene Române TAROM SA, "în scopul clarificării aspectelor manageriale semnalate de mass-media".

credite ipotecare VreauCredit.ro

Biletul Zilei
Ponturi Pariuri
Case de Pariuri
sati