Antena 3 Actualitate Avertisment important de la NASA. Trebuie să ne pregătim pentru un impact nimicitor

01 Mai 2019   •   14:32
Sursa foto: Foto: NASA Meteor Watch/ Facebook

Pregătiți-vă ca Pământul să fie lovit de meteorit în timpul vieții, spune șeful NASA, Jim Bridenstine citat de  the independent.

"Aș vrea să vă pot spune că aceste evenimente sunt excepțional de unice ... dar ele nu sunt.", a spus oficialul american care a adaugat: Dinozaurii nu aveau un program spațial. Dar noi facem și trebuie să o folosim ".

”Astronomii tot avertizează publicul că sunt foarte mulți asteroizi care se rotesc în jurul Soarelui și au traiectori care îi aduc aproape de pământ. Discutăm de un exercițiu de imaginație, dacă descoperim un asemenea obiect. Până acum au fost descoperiți 20.000 de meteoriți, niciunul nu se va ciocni cu pământul, dar sunt și meteoriți care nu au fost descoperiți. E vorba de un exercițiu. E bine ca publicul și astronauții să îl facă. Nu avem de ce să ne speriem acum.”, a declarat Adrian Șonca, astrolog, pentru Antena 3.

Ai imagini sau informaţii care ar putea deveni o ştire? Trimite-ne un mesaj la numărul 0744.882.200 pe Whatsapp sau Signal