×
Antena 3 S.A. utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată pe www.antena3.ro. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.antena3.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.Antena3.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept

Fii alături de noi!

BRAND DE ŢARĂ - Veşnicia se păstrează în TRADIŢIE

de D.D.   •   01 Dec 2013   •   18:52
BRAND DE ŢARĂ - Veşnicia se păstrează în TRADIŢIE 407
Foto: Antena 3
Dana Grecu şi Adrian Ursu, căpitanii echipei care susţine TRADIŢIA, echipă din care fac parte şi Ioana Răduca, Denisa Ticu, Anisa Lupu şi Andreea Dumitrache, au adus argumente în favoarea ideii că tradiţia merită să devină brand de ţară.

VOTEAZĂ AICI ŞI ALEGE BRANDUL ROMÂNIEI

Eduard CRBL, susţinător al echipei care promovează tradiţia, a declarat: "Astăzi, de 1 decembrie, am lansat şi o piesă care spune "România nu-i jucăria ta", care vorbeşte fix despre ce înseamnă să ai tradiţie, să fii mândru de ţara ta. (...) Muzica ajunge acolo unde politica şi religia dau greş".

"Veşnicia s-a păstrat la sat". Urmăriţi un reportaj despre tradiţiile româneşti:


Ana Diaconu, fiica actorilor Mircea Diaconu şi Diana Lupescu, respectă, după cum chiar ea mărturiseşte, o mulţime de tradiţii.  

Ana Diaconu a ajutat echipa "Tradiţii" să-şi potrivească ţinuta pentru Ediţia Specială Sinteza Zilei.
 

Tradiţia înseamnă „o părticică din ceea ce spiritual suntem. Dacă ne întrebăm mai întâi sufletul şi apoi raţiunea către ce forme de cultură ne îndreptăm atenţia, cred că o bună parte din români vor înclina către acest sistem”, a declarat Doina Işfănoni, etnolog şi cercetător la Muzeul Satului din Bucureşti.


Toate ţările, toate popoarele au tradiţii, pentru că au un trecut. Problema este ce faci cu ele. Transformi tradiţiile în brand, dacă faci ceva cu ele”, este de părere profesorul Vintilă Mihăilescu.


Antena 3 a fost invitată în satul natal al maestrului Mircea Diaconu, de Ziua Naţională a României.


Antena 3 caută brandul de ţară.
Tocmai de aceea, pe tot parcursul zilei de 1 Decembrie, cinci echipe de jurnalişti se vor întrece să-i convingă pe telespectatori să intre pe www.antena3.ro şi să voteze valoarea care cred ei că reprezintă cel mai bine România ca brand de ţară.

Membrii celor cinci echipe au pregătit surprize, momente inedite şi concursuri neaşteptate.

Citeşte şi:

BRAND DE ŢARĂ: Imaginea României, construită prin PERSONALITĂŢI

BRAND DE ŢARĂ: CONTINUITATEA - Cu dragoste, despre România

BRAND DE ŢARĂ: România FRUMOASĂ, România la înălţime

BRAND DE ŢARĂ - UMORUL. "Decât să vorbim despre umor, mai bine îl facem pe bune!"

 

credite ipotecare VreauCredit.ro

Biletul Zilei
Ponturi Pariuri
Case de Pariuri
sati