×
Antena 3 S.A. utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată pe www.antena3.ro. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.antena3.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.Antena3.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept

Fii alături de noi!

Bucureştenii pot depune de la 1 august actele pentru obţinerea stimulentului financiar acordat copiilor cu dizabilităţi. Suma este de 1.000 de lei

26 Iul 2017   •   12:21
Bucureştenii pot depune de la 1 august actele pentru obţinerea stimulentului financiar acordat copiilor cu dizabilităţi. Suma este de 1.000 de lei 16

Bucureştenii pot depune actele pentru obţinerea stimulentului financiar de 1.000 de lei acordat copiilor cu dizabilităţi, începând din 1 august, la Complexul de Servicii Sociale Ominis sau în format electronic, pe e-mail, informează Direcţia Generală de Asistenţă Socială a Municipiului Bucureşti (DGASMB).

Suma de 1.000 de lei va fi acordată doar prin virament bancar, în fiecare lună, de către Direcţia Generală de Asistenţă Socială a Municipiului Bucureşti din cadrul Primăriei Capitalei, în baza unui dosar care va conţine în original certificatul de naştere al copilului, pentru copiii de până în 14 ani sau buletinul, în cazul copiilor de peste 14 ani, actul de identitate al reprezentantului legal, actul de identitate al celuilalt părinte, ori certificatul de deces, certificatul de căsătorie al părinţilor sau hotărârea de divorţ, certificatul de încadrare în grad de handicap, extrasul de cont şi o cerere tip, iar pentru cazurile excepţionale, decizia tutorelui şi actul de identitate sau hotărârea centrului de plasament şi actul de identitate al asistentului maternal, toate aceste acte urmând să fie scanate, scrie adevarul.ro.
 


credite ipotecare VreauCredit.ro

Biletul Zilei
Ponturi Pariuri
Case de Pariuri
sati