Antena 3 CNN Actualitate Cauti o agentie de Social Media Marketing? Vezi cum te pot ajuta serviciile de promovare Social Media in dezvoltarea afacerii tale!

Cauti o agentie de Social Media Marketing? Vezi cum te pot ajuta serviciile de promovare Social Media in dezvoltarea afacerii tale!

Astăzi, includerea rețelelor sociale în strategia digitală de promovare a unei companii a devenit o rutină.

Cauti o agentie de Social Media Marketing? Vezi cum te pot ajuta serviciile de promovare Social Media in dezvoltarea afacerii tale!
de Georgiana Adam    |    17 Feb 2021   •   14:21

Multe firme înțeleg importanța campaniilor de Social Media Marketing. Singura firma de marketing online cu experienta pe piata din Germania, care activeaza in Romania, agentia de Social Media re7consulting, reușește să-și ajute clienții săi să obțină expunere cu ajutorul unei strategii bine clădită de promovare a afacerilor pe rețelele sociale. 

Firmele știu că este esențial să abordeze marketingul pe rețelele sociale în strategia lor de promovare online.

 Dar oare cum te ajută accesul la servicii de promovare în Social Media?

Sunt o serie de motive importante pentru care merită să incluzi rețelele sociale în strategia digitală a afacerii tale.

Te faci cunoscut:
 

Rețelele sociale sunt o adevărată trambulină pentru a dezvolta vizibilitatea pe web a afacerii tale,  și, prin urmare, îți sporește notorietatea. Promovarea în Social Media este o modalitate prin care te faci cunoscut furnizorilor, partenerilor potențiali,concurenței și, mai presus de toate, viitorilor tăi clienți, utilizând principiul viralității informației. 

Îmbunătățești SMO:

În ultimii ani, a căpătat amploare Social Media Optimization (SMO) sau optimizare pentru social media.

Dacă nu știi încă despre ce e vorba, iată o mică definiție.

SMO este un set de tehnici care atrag vizitatorii către conținutul site-ului tău web, prin promovarea acestuia prin intermediul rețelelor sociale.

O bună poziționare pe rețelele sociale targetează traficul și ajută la expunerea afacerii, ceea ce evident îți îmbunătățește indirect și vizibilitatea pe motoarele de căutare, sporind calitatea SEO. 

Cucerești clienți noi și îi fidelizezi pe cei existenți:

Utilizarea Facebook, Twitter, LinkedIn și alte rețele este o modalitate bună de diversificare și creștere a surselor de obținere a clienților. Prin urmare, acestea sunt instrumente care trebuie utilizate pentru prospectarea comercială, dar și pentru abordarea politicii de fidelizare a clienților. 

Modă? Nu, necesitate:

Comunicarea pe rețelele sociale ajută la satisfacerea nevoii de relaționare, mai ales pe timp de pandemie. Rețelele sociale au fost o modă acum câțiva ani. Acum, acestea sunt un mijloc deplin de comunicare.Cine nu folosește Facebook sau Twitter în ziua de astăzi? Mulți oameni și enorm de multe companii utilizează Social Media atât în plan personal, cât și profesional.

Cu toate acestea, în funcție de țintă, este necesar să alegi corect rețelele sociale potrivite și să îți adaptezi mesajul. În general, agențiile specializate în Social Media știu cum să formuleze promovarea pe diferite rețele, în funcție de profilul afacerii tale.

Comunicare instantanee:

Un alt avantaj al rețelelor de socializare este acela de a-ți transmite mesajele în timp real. Specialiștii ne sfătuiesc să stabilim un calendar al postărilor. Pentru a te ajuta în programarea acestora, au apărut instrumente de management precum Hootsuite (un instrument pe care îl folosesc multe agenții media). Trebuie însă să analizați bine fiecare postare, pentru că un mesaj eronat poate distruge o întreagă strategie social media.

Comunicare pe scară largă, la un preț convenabil:

Comunicând pe rețelele de socializare, ai posibilitatea să ajungi la un public dintr-o regiune geografică extinsă, atât în ​​România, cât și în întreaga lume. În funcție de obiectivele tale, poți să te adresezi clienților de pretutindeni.

Spre deosebire de mass-media offline - televiziunea, radioul, presa sau referințele plătite pe Google Adwords, publicarea pe rețelele sociale este gratuită. Evident că multe companii decid să apeleze la publicitate plătită, de exemplu Facebook Ads, dar acest demers are, evident, un cost. Este foarte important să comunici în mod regulat cu publicul companiei tale pe rețelele de socializare, oferind mesaje de impact care să stârnească interesul, iar asta cere timp. 

Pentru multe firme, acest tip de instrument de marketing este foarte util, iar în 2021 din ce în ce mai multe companii decid să ceară agențiilor de publicitate cu care lucrează să formuleze campanii plătite, în Social Media.  Rezultatele vorbesc de la sine iar costurile convenabile aduc mari avantaje mai ales afacerilor aflate la început de drum.

Îți îmbunătățești reputația companiei:

Un alt avantaj al rețelelor este că datorită promovării Social Media poți reglementa și îmbunătăți reputația online. Din ce în ce mai mulți utilizatori de internet își exprimă opiniile cu privire la produsele și serviciile pe care le folosesc. Pentru multe companii, a avea o imagine bună pe web este o problemă esențială. O prezență activă pe rețelele sociale îți permite să gestionezi mai bine reputația firmei tale.

Creezi o comunitate:

A fi prezent pe rețelele sociale îți permite să construiești o comunitate și să devolți relații în cadrul acesteia. Prin postarea de conținut interesant și original vei atrage cititori care vor deveni clienți. O promovare făcută în mod profesionist, de o agenție media, va aduce firma ta în atenția celor interesați de produse sau servicii ca ale firmei tale. 

Publicul tău va interacționa pe diferite rețele sociale, va aprecia postări, va lăsa comentarii și oamenii vor distribui postările. Munca de dezvoltare a comunității este din ce în ce mai importantă iar multe firme își construiesc profile pe rețelele sociale care atrag mii de fani. 

Îți cunoști mai bine clienții:

Prin intermediul postărilor pe rețelele de socializare, stabilești o anumită apropiere cu interlocutorii tăi, le afli cerințele, dialoghezi mai eficient. Strategia de cunoaștere a clientelei a luat o deosebită amploare în ultimii ani. În acest fel, câștigi încrederea lor, ești mai eficient în business, monitorizezi acțiunile de marketing și poți stabili obiective concrete de atins. 

Rețelele sociale sunt un instrument de marketing ideal pentru a comunica noutăți din industria în care activează afacerea ta, în special în perioadele operațiunilor comerciale: promoții, vânzări, campanii. Utilizatorii de internet sunt pasionați de oferte bune online, pe care nu ezită să le împărtășească. Fanii tăi vor aprecia, de asemenea, să afle despre noile tale produse sau servicii oferite de firma ta.

Aduci trafic targetat către website-ul afacerii tale:

Partajare articolelor pe rețelele sociale îți aduce vizite pe blogul tău. Pe lângă aceste distribuiri, crearea de conținut interesant pe rețelele de socializare este o sursă de trafic suplimentar către website-ul companiei tale, unde pot alege produse, servicii, etc. Multe companii gestionează mai ușor bugetele de marketing atunci când apelează la promovarea în Social Media. Este acum mai evident ca oricând că includerea social media în strategia digitală a companiilor are multe avantaje. Desigur, este un demers de marketing care nu va da roade imediat, dar pe termen mediu vei putea măsura cu ușurință rezultatele. 

Ai mereu opțiunea de a fi însoțit de un profesionist în aventura de promovare în Social Media a afacerii tale.

Dacă ești decis să îți dezvolți afacerea în 2021, Agentia de Marketing Online re7consulting te așteaptă cu cele mai noi idei și soluții promovarea online a afacerii tale. Ești gata să începi?

×
Parteneri
Prognoza meteo ANM pentru luna mai. Vremea se schimbă după Paște
x close