Antena 3 CNN Actualitate Ce spun reprezentanții Wizz Air cu privire la situația turiștilor britanici, blocați în România

Ce spun reprezentanții Wizz Air cu privire la situația turiștilor britanici, blocați în România

Ce spun reprezentanții Wizz Air cu privire la situația turiștilor britanici, blocați în România
Sursa foto: Foto: Pixabay.com
31 Aug 2017   •   18:53

Update:  "Aeronava care trebuia să opereze zborurile Wizz Air W6 3017 Otopeni - Glasgow și W6 3018 Glasgow - Otopeni din data de 28 august a fost supusă unei inspecţii tehnice neprogramate. Inițial, inginerii au prevăzut doar o întârziere, însă inspecţia a durat mai mult decât se aștepta, iar compania aeriană a fost nevoită să anuleze zborurile. În conformitate cu politica WIZZ şi cu practicile companiilor aeriene, pasagerilor li s-a oferit fie posibilitatea reprogramării rezervării, gratuit, pe următoarele zboruri Wizz Air sau o rambursare completă. De asemenea, compania a oferit cazare și vouchere de alimente pentru acei călători care au ales să aştepte umătorul zbor. Mai mult decât atât, compania a informat pasagerii cu privire la drepturile lor, în conformitate cu legislaţia UE privind compensaţia, precum și cu felul în care se pot înscrie pentru compensare. Wizz Air menține în permanenţă dialogul cu pasagerii afectaţi de situaţie și continuă să se asigure că nevoile lor sunt satisfăcute. Wizz Air își cere sincer scuze tuturor pasagerilor ale căror planuri de călătorie au fost afectate de această situaţie, însă siguranța -a pasagerilor, a echipajului și a aeronavelor - este prioritatea numărul unu a companiei.”, au declarat reprezentanții companiei Wizz Air.

 

Știrea inițială: Sute de turişti britanici au rămas blocaţi în România, după ce compania low-cost Wizz Air a anulat un zbor ce urma să decoleze de pe aeroportul Otopeni. Compania nu a oferit pasagerilor niciun zbor alternativ până săptămâna viitoare.

Potrivit Daily Mail, aeronava trebuia să plece din data de 28 august de pe aeroportul Otopeni.

Înainte de decolare, pasagerii britanici au fost informaţi că avonul nu poate să plece din cauza unei defecţiuni tehnice. O parte din pasageri au reuşit să plece spre casă, după ce au achiziţionat bilete de la companii rivale spre Glasgow.

Pasagerilor li s-a transmis că pot sta pe durata săptămânii la un hotel, dar Jamieson susţine că a existat o dispută cu privire la cine ar urma să plătească pentru cazare, înainte ca Wizz Air să accepte acoperirea costurilor pentru pasagerii blocaţi în Bucureşti.

”Cred că au sunt 30 sau 40 de oameni de oameni la hotel. Alţii şi-au luat un zbor spre Londra şi vor scoate bani din buzunar pentru un zbor de legătură (spre Glasgow - n.r.). Problema e că, atunci când am venit pentru nunta de săptămâna trecută, am luat medicamente care să mă ajungă până azi (joi - n.r.). Sunt diabetic şi am nevoie de injecţii cu insulină. Mi s-a terminat insulina noaptea trecută. Mi-am sunat medicul şi hotelul a organizat ca o farmacie să-mi livreze medicamentele. Era o urgenţă. Îmi era frig şi tremuram. Mi s-a spus că dacă nu primeam medicamentele în următoarele două ire, atunci aş fi intrat în comă şi aş fi ajuns la spital”, a povestit unul dintre turiști.

Un purtător de cuvânt al companiei aeriene şi-a cerut scuze pentru incident şi a oferit rezervări gratuite sau rambursări integrale pentru toţi pasagerii afectaţi de anularea zborului de luni spre Glasgow.

viewscnt

×
Subiecte în articol: anulare cursa avion turisti Wizz Air zbor
Parteneri
Record de viteză pe un drum naţional din România
x close