×
Antena 3 S.A. utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată pe www.antena3.ro. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.antena3.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.Antena3.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept

Fii alături de noi!

Construcţia autostrăzii Soarelui a distrus drumurile judeţene din Constanţa. Tirurile încărcate cu zeci de tone de piatră au făcut valuri pe şosele

de O.P.   •   25 Apr 2012   •   05:53
Construcţia autostrăzii Soarelui a distrus drumurile judeţene din Constanţa. Tirurile încărcate cu zeci de tone de piatră au făcut valuri pe şosele 442
În timp ce lucrările la autostrada Soarelui sunt aproape finalizate, drumurile judeţene din Constanţa se distrug sub greutatea tirurilor care transportă piatră pentru construcţia acesteia.

De cele mai multe ori, camioanele sunt încărcate peste greutatea admisă. Ca să scape de amenzi, şoferii abandonează maşinile şi fug pe câmp.

Scenele se repetă de mai mult de patru luni. 40 de tiruri tranziteaza zilnic de cate 3-4 ori drumurile judeţene. Câştigul este dublu: scurtează drumul şi transporta mai multă piatră. Dacă au noroc, şoferii nu întâlnesc controale în cale. Dacă nu, le evită.

În loc de 20-24 de tone cât ar trebui să transporte, camioanele încărcate cu piatră au peste cel putin 4-5 tone în plus. Drumuri reparate recent s-au transformat din această cauză în adevărate capcane pentru şoferi.

Singura soluţie pe care autorităţile au găsit-o deocamdata a fost asigurarea în permanenţă a filtrelor pe drumurile judeţene. Aşa speră să îi forţeze pe şoferii de camion să circule pe drumurile corespunzătoare sau să respecte greutatea transportului.







sati